ناحیه مقاومت سپاه شهرستان عسلویه به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیانیه ای را صادر کرد
کد خبر: ۸۶۶۸۵۵۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در عسلویه متن این بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

این نظام جمهورى اسلامى، بر پایه‏ى آن تفکر و برداشتى از اسلام بنا شده که آقاى مطهرى آن را ارائه کرده است.(امام خامنه ای مدظله العالی)                                                              

امروز در حالی 12 اردیبهشت سالروزشهادت شهید مطهرى آن فیلسوف متفکر را گرامی می داریم که جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و اندیشه های زلال آن شهید مطهر نیاز مبرم دارد چرا که هرچه از زمان شهادت آن عزیز می گذرد، شاهد آثار و برکات معنوی و فکری تازه تری از آن عالم مجاهد و احیاگر ارزش ها و فضیلت های دینی و انقلابی هستیم. این حکیم الهی و عارف عامل با همه ظرفیت عظیم علمی، فلسفی و معنوی کم نظیر خود توانست در مقابله با جریانات الحادی ، انحرافی و التقاطی که کیان اندیشه های اسلامی را تهدید می نمود، دست به جهاد فکریِ گسترده وهمه جانبه ای در دوران غربت و مظلومیت اسلام و امام بزند که شهد آن کام جوانان انقلابی و مومنِ دوران مبارزه و انقلاب را شیرین نمود. و سرانجام نیز خون پاکش در این راه تقدیم اسلام ناب و انقلاب اسلامی گردید. آری طنین فریادهای آن خطیب توانا در خطابه های حماسه حسینی که در تبیین امر به معروف و نهی از منکر به عنوان هدف اساسی قیام سیدالشهداء از اعماق جانش بر می¬خواست هنوز درگوشهای مان شنیده می شود و ما پاسداران را که شاگردان فکری مکتب او هستیم فرا می خواندکه باید برای اقامه فریضه عظیم امر به معروف و نهی از منکر قیام نماییم و در این راه از سرزنش و ملامت احدی نهراسیم آنگونه که خود نیز از تهدید و تقدیم جانش نهراسید. فلسفه ورمز نام گذاری این روز به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است .تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه ای است که سپاه می تواند انسانهایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیشبرندگی انقلاب نقش فعّال ایفا نماید و در عرصه های مختلف حتی اقتصاد مقاومتی که از دغدغه های مهم و مطالبه جدی رهبری معظم حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی است پیشگام باشد.                                             

پاسداران ولایت مدار،و بسیجیان همیشه در صحنه, آنگاه در حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهاى انقلاب، به معنای دقیق و کامل آن موفق خواهند بود که عقیده و عمل خود را با مکتب فکری و رفتاری بزرگان دین و انقلاب و شخصیت های شاخصی نظیر علامه شهيد آیت ا... مطهری منطبق سازند و با پیروی از ولی فقيه به عنوان نایب حضرت صاحب الزمان(عج) استمرار انقلاب و ماهیّت اسلامی نظام را تضمین نمایند همچنان که استاد مطهری نیز تابع محض ولایت در سلسله مراتب آن از ولایت خدا تا پیامبر(ص)، ائمه اطهار(ع) و ولی فقیه بود و الگویی برای ولایت مداران حقیقی محسوب می شد.                                                                              



                                            سرهنگ محمود شریفی                                   سید زین العابدین رضوی

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه عسلویه



ارسال نظرات
پر بیننده ها