خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

آموزش و پرورش دستگاهی فرا سازمانی است

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش نهادی فرا بخشی و فرا سازمانی بوده که باید تمامی دستگاه ها با آن برای پیشبرد اهداف تعامل داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۶۸۵۰۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرم در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در زمینه معلمان جایگاه و شان این افراد را در جامعه بیان می کند و این افتخاری برای جامعه فرهنگیان است.
وی بیان کرد: حفظ شان و منزلت معلم در جامعه امری است که نیازمند توجه خاص بوده و تامین نیازهای این افراد برای فراهم کردن آرامش خاطر آنها ضروری است.
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی بیان کرد: مطالبات فرهنگیان بحق بوده و این قشر نیازمند حرمت بیش از حد هستند چراکه علم آموزی و معلمی در آموزه های دین مبین اسلام دارای جایگاهی خاص است.
وی گفت: بیسوادی چالشی بزرگ است که می تواند در آینده تبعات وافری داشته باشد.
سردار خرم اظهار کرد: اقدام اموزش و پرورش استان در تامین معلم برای روستاهای زیر پنج نفر دانش آموز اقدامی ستودنی است.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: هشت هزار و 700 دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان شناسایی شده است که آموزش و پرورش در تلاش برای جذب آنها به مدارس و ادامه تحصیل است.
فریدون سید مصطفوی گفت: این نهاد در تلاش برای پرداخت مطالبات فرهنگیان است و بخشی از این مطالبات روز شنبه به حساب آموزش و پرورش استان واریز شده و بخشی نیز فردا واریز می شود.
از 11 تا 18 اردیبهشت ماه هفته معلم نامگذاری شده است.

ارسال نظرات