خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاین:

بعد عقیدتی سپاه خالق آثاری از ایثارگری در آن سوی مرزها است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاین گفت: اینکه شاهد خلق آثاری از ایثارگری وشگفتی سپاه در نقاطی همچون سوریه وعراق هستیم بعد معنوی وعقیدتی سپاه است.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۸۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام مرادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین در مراسم یاد مطهر ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و به خصوص شهید مطهری گفت: شهید مطهری مرزبان بزرگ دین اسلام است و این مراسم برای ادای حق بزرگی است که این شهید بزرگوار بر گردن ما دارد و امیدواریم که پیرو راه این شهید عزیز باشیم.


وی افزود: ایام شهادت شهید مطهری به نام هفته عقیدتی سیاسی معرفی شده است که بسیار نامگذاری زیبایی است وقطعا باید ایام شهادت چنین شهیدی باید به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج باشد.

حجت الاسلام مردای اظهارداشت: یکی از ابتکارات امام خمینی(ره)در سپاه مجموعه عقیدتی سیاسی بود وسپاهی که به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب است ، قطعا خودش باید از بُعد عقیدتی و سیاسی حفظ شود تا بتواند یک انقلاب و نظامی را حفظ کند و به حق یکی از تدابیر بسیار زیبا و الهی حضرت امام مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاین با اشاره به برخی از محورها و برنامه هایی که در این مجموعه صورت می گیرد گفت: آن چیزی که سپاه را درعرصه های مختلف نمونه کرده است بُعد معنوی وعقیدتی سپاه است.

وی عنوان کرد: اینکه شاهد خلق آثاری از ایثارگری وشگفتی سپاه در نقاطی همچون سوریه وعراق و.. هستیم بعد معنوی وعقیدتی سپاه است واین معنویت ها و رفاقت ها و روح سرشار از معنویت باعث شده است که سپاه در جاهای مختلف و محورهای مختلف بدرخشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها