خبرهای داغ:
درپی اعتراض به برگزاری کنسرت:

متاسفانه با کم توجهی مسئولین استان فضا برای ایجاد گناه فراهم شد

اعتراض بسیج اساتید دانشگاه‎های استان قزوین را نسبت به برگزاری کنسرت ضد مذهبی و غیر اخلاقی در شهر مذهبی قزوین «متاسفانه با کم توجهی مسئولین استان در یک شهر مذهبی ، فضا و بستر برای ایجاد گناه فراهم شد و با برگزاری کنسرتی که اختلاط دختر و پسر در آن و رعایت نکردن اصول انسانی و اخلاقی و اسلامی، آبرویی برای دستگاه فرهنگی استان باقی نگذاشت.»
کد خبر: ۸۶۶۸۴۳۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش تجلیل از مقام شامخ معلم و تبیین جایگاه شهید مطهری همایش جمعی با حضور اساتید استان و نماینده ولی فقیه سپاه استان قزوین برگزار شد.

نجاتی آتانی مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین در مراسم گرامیداشت مقام معلم ضمن بیان یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهید مطهری و تبریک روز معلم گفت: با توجه به تخصصی شدن و گرایش‌های مختلف در علوم لازم است هر استادی در کنار مباحث تخصصی به مباحث تربیتی دانشجویان نیز توجه داشته باشد.

 وی افزود: آنچه که برای یک معلم ماندگار است و در روز واپسین برای او خوشایند می‌باشد همین موضوع تربیت صحیح شاگردان است.

این مسئول یکی از اهداف انقلاب اسلامی را ایجاد یک جامعه اسلامی برشمرده و گفت: برای رسیدن به این هدف همه معتقدان به انقلاب مسئولیت دارند.

 مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین متذکر شد: شهدا با نثار خون پاکشان به مسئولیت خود در حد اعلی عمل کردند و امروز نوبت ما است که در راه تربیت انسان‌هایی در تراز جامعه اسلامی تلاش کنیم.

در ادامه این مسئول اعتراض بسیج اساتید دانشگاههای استان قزوین را نسبت به برگزاری کنسرت ضد مذهبی و غیر اخلاقی در شهر مذهبی قزوین اعلام نموده و گفت: «متاسفانه با کم توجهی مسئولین استان در یک شهر مذهبی ، فضا و بستر برای ایجاد گناه فراهم شد و با برگزاری کنسرتی که اختلاط دختر و پسر در آن و رعایت نکردن اصول انسانی و اخلاقی و اسلامی، آبرویی برای دستگاه فرهنگی استان باقی نگذاشت.»

 وی در خاتمه یادآورشد: اظهار امیدواری می‌نمائیم که با دقت بیشتر مسئولین و دست اندرکاران شاهد بروز چنین وقایعی نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها