پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم:
بی شک هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۰۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم آمده است:.

بسم الله الرحمن الرحیم

ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی است و قدردانی از زحمات این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

تعلیم و تربیت هدیه و ارمغانی است از جانب خداوند متعال، انبیای الهی بزرگ معلمان و مربیان بشریتند و واسطه ای برای هدایت، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه های خداوندی و در حقیقت آموزگار اصلی بشریت همانا رب تعالی و خدای جهانیان می باشد و به همین خاطر است که شغل معلمی دارای جایگاهی رفیع و مورد احترام و اکرام همگان است.

بی شک هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت و یکی از ابزارهای مهم توسعه آینده هر کشوری ، تربیت وآموزش صحیح جوانان آن می باشد.

اینجانب بسیار خرسندم که در هفته بزرگداشت مقام معلم به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان زنجان ؛ ضمن ادای احترام به مقام والای استاد شهید مطهری، از زحمات طاقت فرسای کلیه تلاشگران درعرصه تعلیم و تربیت و از مربیان ورزشی به عنوان تلاشگران عرصه تعالی روح و جسم و تقویت کننده منش پهلوانی تقدیر و تشکر نمایم

ارسال نظرات