خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شاهرود از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی اعتقادی بصیرتی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۸۳۷۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
اسماعیل سلمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه همزمان با سالروز شهادت معلم و استاد فرزانه شهید مطهری آغاز می شود و هر ساله برنامه های متنوعی در این هفته در سطح رده های مقاومت بسیج و سپاه برگزار می شود.

وی افزود: دیدار با ائمه جمعه شهرستان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و غبارروبی گلزار شهدا از برنامه های آغازین این هفته است که با حضور مربیان عقیدتی سیاسی بسیج و سپاه برگزار می شود.

وی افزود: برپایی نشست های روشنگری و معرفتی و بصیرتی در پایگاه های بسیج و سپاه با حضور سخنرانان مجرب از دیگر برنامه هاست که در تمام رده ها و اقشار بسیج اجرا می گردد.

سلمانی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی گفت: در این هفته همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج و سپاه برگزاری و اردویی نیز برای مربیان و دست اندرکاران امر ترویج گفتمان بصیرتی معرفتی در بسیج برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها