خبرهای داغ:
در روز جهانی کار و کارگر همایش تجلیل از کارگران در سالن همایشات فرهنگسرای خورشید تابان گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۸۳۵۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،همایش تجلیل از کارگران در سالن همایشات فرهنگسرای خورشید تابان با حضور عده زیادی از قشر کارگران و تولید کنندگان این شهرستان و همچنین مسئولان اجرایی شهرستان گرمسار برگزار شد.

غلامرضا کاتب رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس در همایش تجلیل از کارگران ضمن،قدر دانی از زحمات بی بدیل قشر کارگر، اظهار داشت:خرید یک کالای خارجی برابر است با کمک به اقتصاد کشورهای خارجی و بیکاری جوانان و کارگران ایرانی در داخل کشور و چه بسا این فرهنگ غلط موجب بسته شدن برخی واحد های تولیدی در ایران شده است.

وی با تأکید بر لزوم احیای فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی ،افزود:همه مردم در هر قشری موظف هستند برای پویایی اقتصاد کشور تلاش و کوشش کنند.

کاتب با تأکید براینکه دولت و مجلس باید توجه ویژه ای به حمایت از تولید داخلی داشته باشند؛خاطر نشان کرد:اگر رونق اقتصادی در جامعه ما شکل بگیرد تولید کنندگان و کارگران و همه ملت از آن نفع خواهند برد و در پی آن اقتصاد کشور پویا خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به قانون بودجه در بخش هدفمندی یارانه ها؛اذعان داشت:در پیشنهادی که سه قشر بالای جامعه از لیست هدفمندی یارانه ها حذف بشوند که در مجلس 24 میلیون نفررا پیش بینی شد که مجاز به دریافت یارانه نمی‌شوند ولی تا به امروز نزدیک به 4ملیون و500 هزار نفر شناسایی شدند و از این تعداد نزدیک به یک ملیون 500 هزار نفر با شکایت به لیست دریافت یارانه برگشتند.

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس در ادامه افزود:با حذف یارانه افراد پر درآمد توانستیم بخشی از درآمد کشور را از این راه تأمین کنیم و الان بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی به هر میزانی که از طریق حذف یارانه ها درآمد برای دولت ایجاد شد 30 درصد آن برای تولید و اشتغال زایی اختصاص یافته است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها