مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از ۲۲ اردیبهشت آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۸۳۵۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین توکلی اظهار داشت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از طریق سایت سازمان سنجش از ‌چهارشنبه 22 اردیبهشت آغاز و تا 29 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تمام متقاضیان علاقمند باید در فرصت در نظر گرفته شده با مطالعه دفترچه راهنما و فراهم‌کردن مدارک مورد نیاز ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان باید به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت اینترنتی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت 18 هزتار تومان به عنوان وجه لازم نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی عنوان کرد: داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات غیرانتفاعی علاوه بر پرداخت 18 هزار تومان باید نسبت به پرداخت 46 هزار تومان دیگر برای شرکت در آزمون مؤسسات غیرانتفاعی اقدام کنند.

وی تأکید کرد: اطلاعیه تکمیلی سازمان سنجش برای ثبت‌نام در ‌دوشنبه 29 اردیبهشت 95 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام ‌سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ از طریق این سایت منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: پذیرش در برخی از رشته‌های این آزمون براساس سوابق تحصیلی است که اطلاعات آن در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون درج می‌شود. آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آنها از طریق آزمون صورت می‌گیرد در‌ جمعه 22 مرداد‌ برگزار می‌شود.

ارسال نظرات