مادران شهیدان پشتیبان و حامی نظام در دفاع مقدس هستند

مدیر کل حفظ آثار استان لرستان : ما باید قدر دان مادران شهدا باشیم چون این عزیزان پشتیبان و حامی دفع مقدس بودند هر چند این قدر دانی نمی تواند ایثارگری ها آنها را جبران بکند و این تنها خدا است که قدر ایثارگری های مادران شهدا را می داند.
کد خبر: ۸۶۶۸۳۳۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: مدیر کل حفظ آثار استان به همراه بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) باخانواده شهید اسماعیل موسوی دیدار داشتند  که در این دیدار یدالله دل آرام  مدیر کل حفظ و آثار استان گفت: اگر دلگرمی های  و پشتیبانی های مادران  شهدا در دفاع مقدس نبود به یقین  رزمندگان ما نمی توانستند پیشرفت در عملیات ها داشته باشند و همان قدر که رزمندگان ما در جبهه ها زحمت کشیدند و از وطنشان دفاع کردند مادران هم به همان اندازه پا به پای فرزندان و پشتیبانی از آنها در این زمینه نقش داشتند.

وی گفت: پشتیبانی و حمایت های مادران و بانوان استان ما  باعث شد که فرزندانشان در جبهه ها ی جنگ با انگیزه بیشتری از خاکشان دفاع کند و دلگرمی های مادران بود  که نتیجه لازم را از هشت سال دفاع مقدس گرفتیم.

دل آرام  افزود: تمام دنیا بر علیه جمهوری اسلامی به پا خواسته بود و قصد داشتند که این انقلاب نو پای ما را  شکست بدهند ولی به حمد الله با پشتیبانی مادران و بانوان و اطاعت از فرامین امام راحل دسیسه دشمنان را ناکام کردند.

انتهای پیام/ گ


ارسال نظرات