حمید
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان ایلام/
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: بیش از 200 ویژه برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه استان ایلام برگزار می شود
کد خبر: ۸۶۶۸۳۰۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار غلام کریمی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام رجب و هفته معلم که سالروز بزرگداشت شهید بزرگوار استاد مطهری است؛ بیان کرد: به مناسبت شهادت استاد مرتضی مطهری که در دوران خود با گروهک ها و توده های منافقین مبارزه می کرد، و این روز به نام هفته معلم نامگذاری شده است در سپاه و بسیج نیز به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نام گذاری شده است.

سرهنگ غلام کریمی با اشاره به برنامه های سال 94 بیان کرد: سپاه استان ایلام با هدف بالا بردن سطح فکری فرهنگی کارکنان، بسیجیان و سربازان سپاه در طول سال کلاس های ویژه عقیدتی سیاسی برگزار می کند.

وی ادامه داد: در سال گذشته بسیجیان تمام وقت، پاسداران و سربازان به صورت مجردی در دوره های آموزش شش روزه به شهر مذهبی قم اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام تصریح کرد: در مناسبت های مختلف همچون دهه فجر، 13 آبان، هفته بسیج، 9 دی و ...جلساتی با موضوعات استکبار ستیزی، روشنگری و مسائل روز با حضور سخنرانان برجسته کشوری برگزار شده است.

ویژه برنامه های هفته عقیدتی سیاسی

سرهنگ غلام کریمی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام اظهار کرد: روز گذشته آغاز هفته عقیدتی سیاسی با عنوان شهید مطهری؛ ضرورت تفکر و عمل انقلابی، "مفهوم شناسی موضوع، اهمیت و ضرورت و آثار و کارکرد" آن مور بررسی قرار گرفت.

وی دیگر عناوین روزهای هفته عقیدتی سیاسی را به ترتیب رابطه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی، ابعاد و مولفه های تفکر و عمل انقلابی، مفهوم و چیستی اقتصاد مقاومتی، آثار و نتایج تفکر و عمل انقلابی، فرهنگ اقتصاد مقاومتی و نقش مسئولان، مدیران جامعه، مردم و خانواده ها در تفکر و عمل انقلابی عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام گفت: دیدار با ائمه جمعه، همایش حکمت مطهر با حضور سخنران کشوری، نشست حکمت مطهر در حوزه علمیه، نشست بصیرتی با حضور فرماندهان در کلیه رده ها از برنامه های هفته عقیدتی سیاسی است.

وی زنگ سپاس معلم در مدارس استان ایلام، مراسم گرامی داشت شهید مطهری، فراخوانی تهیه و تدوین مقالات و انتخاب مقاله برتر، مسابقه وب نویسی بین بسیجیان، ارسال پیامک با موضوعات مناسب از دیگر برنامه های این هفته بیان کرد.

سرهنگ غلام کریمی اذعان کرد: دیدار با خانواده های شهداء، مسابقات کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برگزاری اردو های فرهنگی و محفل انس با قرآن کریم را از ویژه برنامه های هفته عقیدتی سیاسی اعلام کرد.

وی در آخر گفت: امیدواریم با این برنامه ها گوشه ای از کارهای بزرگ شهید مطهری را به نسل جوان معرفی کنیم.

ارسال نظرات