آیین بزرگداشت شخصیت علامه شهید مرتضی مطهری با سخنرانی امام شهرستان دامغان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۸۲۹۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان، امام جمعه شهرستان دامغان در این مراسم که به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان با حضور فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه، شورای معاونان، پاسداران و بسیجیان این شهرستان در محل حسینیه ناحیه مقاومت بسیج دامغان برگزار شد، اظهار داشت: نقش شهید مطهری در تفسیر و تبیین پیام انقلاب اسلامی کم نظیر است.


رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: دشمن شناسی از بارزترین ویژگی های شهید مطهری و وجوه تمایز و برتری شخصیت بی بدیل این عالم عامل و استاد فرزانه بود که در سخنان و تألیفات سراسر نور وی متبلور است.


وی با برشمردن تفاوت های شخصیت کم نظیر شهید مطهری(ره) با دیگران، تصریح کرد: این چهره تأثیرگذار در ایدئولوژی حکومت اسلامی، مقابل افکار التقاطی، لیبرالیست ها، کمونیست ها، سکولارها و تفکرات نظایر اینها ایستاد و به تبیین و تعمیق ارزش های اسلام ناب محمدی و شریعت علوی همت گمارد.


 

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان اضافه کرد: مبلغان تفکرات باطل و التقاطی در روزهای نخست پیروزی انقلاب با در هم آمیختن تفکرات و اعتقادات مختلف سعی در القاء این آموزه های سطحی و انحرافی به مردم داشتند که شهید مطهری با شناخت کامل اهداف آنها، چهره واقعی گروه هایی همچون منافقین(مجاهدین خلق) را به مردم شناساندند.


امام جمعه دامغان خاطر نشان کرد: علامه مرتضی مطهری با داشتن چهار ویژگی بارز " مکتب دیده "، " محضر دیده " با بهره گیری از محضر اساتیدی همچون علامه طباطبایی و امام خمینی(ره)، " مدرس " حوزه و دانشگاه و " مؤلف " آثار ارزشمند گسترده، به الگویی بی بدیل در تاریخ کشورمان تبدیل شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها