خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: کشور امریکا جزء زبان جبر و زور چیزی متوجه نمی شود.
کد خبر: ۸۶۶۸۲۸۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: بر اساس اسناد و مدارک موجود، خلیج فارس متعلق به کشور ایران و به اسم خلیج فارس بوده است و کسانی که سعی دارند اسم این خلیج را عوض کنند همانند این است که آب در هاونگ می کوبند.

وی در ادامه گفت: 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و همچنین روز معلم می باشد و معلمان که در فضای آموزشی فعالیت دارند هم خود سرمایه هستند و هم سرمایه های این کشور را تربیت می کنند.

این مسئول تصریح کرد: اگر کشور ما می خواهد از معظلات و اتفاق های پیش رو نجات پیدا کند راهش آموزش و پرورش مناسب در جامعه است که باید به آن توجه جدی شود.

معبودی به پول های کشورمان که اخیراً کشور امریکا در اختیار شهروندانشان قرار داده اشاره کرد و یادآور شد: این پول ها به بهانه های واهی در کشور امریکا بلوکه شده است و بیانگر این است که امریکایی ها خود سر دسته دزد ها هستند و قوانین بین المللی که وضع شده بیهوده است و به آن اهمیت نمی دهد، کشور امریکا جزء زبان جبر و زور چیزی متوجه نمی شود.

امام جمعه موقت شهر اقبالیه عنوان کرد: امریکایی کسانی هستند که فقط با زبان زور تسلیم می شوند و همانند گرگی است که اگر فرصت مناسبی ببیند می درد که به هیچ وجه این کشور قابل اعتماد نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با تبریک روز کارگر، گفت: کارگران عنصر مهمی در جامعه هستند و اگر آنان نباشند مواد مصرفی و چرخه تولید وجود ندارد و به تعبیر مقام معظم رهبری همه کارگر هستند، کارگری مقام و منزلت زیادی دارد که در آیاد و روایت ها هم به آن اشاره شده است.

وی بیان کرد: کارگران باید نهایت دقت را در تولید داشته باشند تا بتوانند در راهبرد اقتصادی که مقام معظم رهبری فرمودند را عملی کنند تا زمینه های موفقیت را بوجود آورند.

معبودی به فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و تأکید کرد: سپاه توانسته است از بحران های داخلی سرافراز و سربلند باشد که این به دلیل مکتبی بودن آن است و این امنیت و آسایشی را که امروزه مشاهده می کنیم به دلیل وجود نیروهای مسلح مومن و معتقد در این مرز و بوم است.

وی در خاتمه به برگزاری کنسرت اخیر که شهر قزوین برگزار شد اشاره کرد و گفت: متأسفانه بعضی از مسئولین معنای  هنر اسلامی را درک نکردند، و با مصرف بیهوده بیت المال در برگزاری این کنسرت جزء گناه و ابتذال چیزی در بر ندارد، این هنر نیست و مسئولین باید متوجه باشند که برگزاری اینگونه کنسرت ها جزء ضد هنر و فرهنگ نیست.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها