خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد:بیش از 40 عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان قزوین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۸۲۸۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قزوین، ضمن تبریک هفته عقیدتی و اهمیت بزرگداشت سالگرد شهادت معلم انقلاب علامه شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم اظهارداشت:شهید مطهری از نظریه‌پردازان انقلاب اسلامی بود که در ابتدای انقلاب اسلامی به دست ضد انقلاب به شهادت رسید و این شهید بزرگوار نقش ویژه‌ای در ایجاد نهضت اسلامی داشت.

وی خاطر نشان کرد:شهید مطهری جامعیت اسلام را بیان کرد و این متفکر بزرگ اسوه ای است برای جوانانی که به دنبال اسلام حقیقی و ناب می گردند.

عدالتی شربیانی کتب و آثار به جا مانده از این شهید را منبع سرشار از علوم و معارف دانست و گفت: کمتر سراغ داریم حضرت امام (ره) توصیه به مطالعه تمام کتب شخصیتی داشته باشند اما در رابطه با کتب ایشان سفارش به خواندن عمیق تمامی آنها نمودند.

این مسئول تأکید کرد: آثار ارزشمند این دانشمند و عالم فرزانه هنوز راهگشای ماست وظیفه ما این است که افکار و اندیشه‌های وی را برای نسل جوان تبیین کنیم همچنین با معرفی آثار این شهید اندیشمند به عنوان الگو و اسوه‌ای برای مربیان عقیدتی مطرح شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در ادامه به تشریح برنامه های هفته عقیدتی پرداخت و عنوان کرد: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی مناسب برای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری به ویژه برای نسل جوان در حوزه فرهنگی است چراکه این شهید بزرگوار با افکار و عقیده خود به عنوان معلم نمونه برای همه معلمان کشورمان محسوب می‌شود.

وی با بيان اينكه بیش از 40 عنوان برنامه در محدوده استحفاظی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین به اجراء خواهد درآمد،گفت: حضور در نماز جمعه، نشست حکمت مطهر، برگزاري نشست هاي سياسي بصيرتي براي بسيجيان، تجليل از مربيان عقيدتي و هاديان سياسي برتر، برگزاري هيئت منتظران موعود، ديدار با امام جمعه شهر و... از جمله برنامه هایی است که در این هفته اجرا می شود.

عدالتی شربیانی در خاتمه از برگزاری نشست حکمت مطهر در روز چهارشبه تاریخ 15/2/95ساعت 15 با حضور بسیجیان شهرستان قزوین و با سخنرانی حجت الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها