خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی مراسم محفل انس با قرآن کریم،با حضور قاریان استانی در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۸۲۷۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج در قزوین اظهار داشت: به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه و بسیج محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی،فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه، پاسداران و سربازان در حسینیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین برگزارشد.

دبیراجرایی این مراسم گفت: این محفل با تلاوت قاری استانی و حافظ قرآن کریم برادر محمد حسن بابایی و دیگر قاریان اجرا شد.

وی به برگزاری مکرر و بیشتر این محافل اشاره کرد و اظهار داشت: این محافل موجب ترویج فرهنگ تلاوت قرآنی و انس به قرآن کریم،دربین پایوران و سربازان می‌شود.

معروفی گفت: قرآن نور الهی است و انسان را به سوی هدایت الهی و سعادتمندی راهنمایی می کند و تلاوت قرآن در زندگی روزمره نقش بسزایی خواهد داشت که انسان با انجام این عمل متوجه این نقش خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآور شد: قرآن کریم در جهان امروز به عنوان وحدت فرق اسلامی شناخته می شود و آنانی که قرآن را به عنوان محور اندیشه و عمل قرار می‌دهند نقشتعیین‌کننده‌ای در مسائل داخلی و بین المللی داشته‌‌اند و دارند.

وی گفت: از منظر رسول گرامی اسلام(ص)، اهل قرآن جایگاه و منزلت والایی دارند و قاریان قرآن در قرن اول هجری نقش محوری و اساسی در تحولات نوپای اسلامی داشته اند.

4001/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها