خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: مهم نیست وابسته به کدام شخص یا اشخاص در جامعه باشیم یا چه مسئولیتی در جامعه عهده دار باشیم مهم آن است که ولایت مدار خوبی باشیم.
کد خبر: ۸۶۶۸۲۵۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی سردار سید هاشم غیاثی صبح امروز در جمع معلمان و کارکنان مدارس امام حسین(ع) بیرجند با تبریک ایام رجب و هفه معلم اظهارداشت: رجب، شعبان و رمضان سه ماه نیایش با خداست این ماه ها یک فصل شگفت انگیز برای کمال انسانی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه ما ولایت مداری است وافراد ولایت مدار هیچ گاه دچار شکست نمی شوند، عنوان کرد: ملاک افرادی که از ولایت تبعیت می کنند مصداق افرادی است که با حضرت نوح(علیه السلام) وارد کشتی شدند و نجات یافتند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه امیرالمومنین علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه زهرا(س) است، عنوان کرد: اگر بخواهیم موفق و عاقبت بخیر باشیم باید بر اصول خودمان ثابت قدم باشیم و این بجز با داشتن تقوای الهی امکان پذیر نیست.

غیاثی با اشاره به اینکه هفته معلم مصادف با شهادت استاد شهید مطهری است، افزود: شهید مطهری شخصیت کامل در عصر معاصر ما است ومعلمین با مطالعه شخصیت این استاد شهید می توانند از ایشان درس بگیرند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با بیان اینکه عوامل دخالت دهنده در شخصیت شهید مطهری در مقابل یک اقدام ارادی وغیر ارادی قرار گرفت که این شهید توانست شرایط غیر ارادی را تبدیل به فرصت کند و ما نیز باید اینگونه باشیم.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مولفه شخصیت شهید مطهری توجه به بستر خانواده است، افزود: مانوس شدن با قرآن بستری برای ساخت انسان است وباید همه ما برای طول عمر خود برنامه ریزی داشه باشیم .

غیاثی با بیان اینکه در خانواده ای که قرآن جاری باشد تربیت فرزندان راحت تر می باشد، گفت: دسترسی به تفاسیر قرآن کریم و مرور و توجه کردن به آیه های قرآن درس زندگی به ما می آموزد.

وی با بیان اینکه قرآن درمان همه دردها است، تصریح کرد: باید همانند شهید مطهری فرصت ها را از دست ندهیم مدیریت کردن طول زندگی در دست خود ما است و این ما هستیم که می توانیم با برنامه ریزی دقیق زندگی خوب وسعادتمندی داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با اشاره به اینکه برخی از خواص در جامعه هستند که از امام خود تبعیت نمی کنند و باید بدانند که قطعا به هلاکت خواهند رسید، عنوان کرد: مهم نیست وابسته به کدام شخص یا اشخاص در جامعه باشیم یا چه مسئولیتی در جامعه عهده دار باشیم مهم آن است که ولایت مدار خوبی باشیم.

انتهای پیام/ 14

ارسال نظرات
پر بیننده ها