خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان از برگزاری رزمایش بسیجیان شهرستان در 9 و 10 اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۸۲۱۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اصغر امیری از برگزاری رزمایش بسیجیان شهرستان در 9 و 10 اردیبهشت خبر داد.

امیری گفت: این رزمایش با حضور 4 گردان بیت المقدس با هدف تقویت توان رزمی بسیجیان و نمایش اقتدار بسیج در برای مقابله با هر گونه تهدیدات احتمالی سخت و نیمه سخت دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای اعلام کرد.

وی اظهار داشت:  برگزاري چنين رزمايش هایی با حضور گردان هاي بسيج در راستاي تجدید بیعت با آرمان های امام، شهداء و جامعه عمل پوشاندن به منویات و انتظارات مقام معظم رهبري در جهت تقويت روحيه بسيج، ايثار، شهادت و همچنين بالا بردن توان رزمي ، بينش سياسي و معرفتي بسيجيان در مقابله با آشوب ها و بحران هاي احتمالي است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان افزود: ارتقای توان آمادگی دفاعی، امنیتی، امداد و نجات و مردم یاری، آماده سازی یگان ها برای انجام عملیات های واقعی در مواقع لزوم و همچنین تمرین عملی آموزش های داده شده به صورت میدانی را از دیگر اهداف این رزمایش نام برد.

وی تصریح کرد : بسیج و بسیجیان شیروانی در قالب گردان بیت المقدس در راستای دفاع از ولایت،انقلاب اسلامی و قرآن هر لحظه آماده و پای کار هستند .

سرهنگ علی اصغر امیری اظهار کرد: بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس این موضوع را ثابت کردند و امروز هم آماده هستند در هر نقطه از دنیا به اسلام و مسلمانان تعرض شود، با رهنمود های مقام معظم رهبری وارد عمل شوند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها