مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دیر گفت : استاد مطهری در حقیقت اسوه بود و از تربیت یافتگان و شاگردان امام خمینی(ره)بود که در اوج انقلاب اسلامی خوب درخشید.
کد خبر: ۸۶۶۸۲۱۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲





به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر؛ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دیر در گفت گو با خبرنگار بسیج، گفت: نیروی انسانی تربیت شده بر پایه اعتقادات اصیل اسلامی مطرح شده در نظام جمهوری اسلامی، نیروهایی مومن و معتقد و در عین حال قدرتمندترین آنها هستند که شهادت طلبی مهمترین ویژگی شخصیتی آنها است.

حجت الاسلام محمد بحرانی، علت گزینش سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان هفته عقدیتی سیاسی و روز معلم را ویژگی‌های برجسته شخصیتی ایشان هم‌چون علم آموزی و اسلام شناسی دانست و اظهار کرد: هر چه از زمان شهادت استاد مطهری می گذرد جلاء وجودی این اندیشمند متفکر و اسلام شناس واقعی بیشتر احساس می شود.

وی افزود: شهید مطهری دارای یک ویژگیهایی بود که منحصر به فرد بود یکی از دلایلی که این ادعا را ثابت می کند آثار گرانبهای است که از او به یادگار مانده است.استاد مطهری در حقیقت اسوه بود .و از تربیت یافتگان و شاگردان امام خمینی(ره) بود که در اوج انقلاب اسلامی خوب درخشید.

بحرانی هفته عقیدتی سیاسی را فرصتی برای تبیین افکار شهید مطهری دانست و تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگیهای شهید بزرگوار دفاع از مرزهای ایدئولوژیک بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات