خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه قرارگاه ثامن مشهد مقدس در جمع پاسداران شیروان به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: جنگ نرم دشمنان برای اینست که دغدغه دین و انقلاب را از ما بگیرند.
کد خبر: ۸۶۶۸۲۱۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدی خرم مسئول نمایندگی ولی فقیه قرارگاه ثامن مشهد مقدس صبح امروز در جشن مشترک سپاه شیروان و پادگان آموزشی رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: جنگ نرم دشمنان برای اینست که دغدغه دین و انقلاب را از ما بگیرند.

احمدی خرم با اشاره به فضیلت های ماه رجب افزود: قدر این ماه مبارک را بدانید و از لحظه لحظه های آن نهایت استفاده را ببرید.

وی با بیان اینکه رجب ماه ساختن دل و روح است گفت: اگر سپاه معنویت خود را حفظ کند ماموریت پیشروندگی و پیشبرندگی را به درستی انجام خواهد.

مسئول نمایندگی قرارگاه ثامن مشهد مقدس به میلاد حضرت علی و روز پدر اشاره کرد و گفت: حرمت پدر و مادر خود را نگهدارید و براساس روایات حتی اگر این عزیزان در قید حیات نباشند دعاکردن در کنار مزار آنها مستجاب خواهد شد.

وی بالاترین هدیه به پدر و مادر را شاد کردن دل آنها عنوان کرد.

حجت الاسلام احمدی خرم گفت: حضرت علی فضایل بسیاری داشت ،ایشان جزو سابقین بود حتی در اسلام آوردن و ایمان به خدا و پیامبر.

وی با بیان اینکه حضرت علی همه  رموز این عالم را به اذن پروردگار می دانست افزود: آیات بسیاری در شان ابوالائمه امام اول شیعیان نازل شده .

این مراسم با مولودی خوانی و پخش شیرینی به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها