خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس درپیامی بیان کرد:
روزمعلم را خدمت جهادگران عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض نموده و یاد و خاطره ی معلم شهید استاد آیت الله مرتضی مطهری(ره) و شهدای فرهنگی را گرامی می دارم.
کد خبر: ۸۶۶۸۱۶۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، متن کامل پیام حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس به مناسبت روز معلم به این شرح است:

بسمه تعالی

باسلام وتحیات

فرهنگیان معظم طلایه داران پیشرفت و تعالی جامعه ی اسلامی‌اند که همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند وخدمتگزاری درعرصه ی خطیر آموزش وپرورش آینده سازان میهن اسلامی موهبتی ارزشمند است که خداوند متعال به بندگان خاص حضرتش ارزانی داشته است.

بدون شک عزت و اقتدار کشور رهین آموزش وپرورش کارآمد و قدرتمند است و آموزش وپرورش قدرتمند و پویا در گرو معلمانی بصیر، دلسوز، ساعی و صبور می‌باشد.

ارج نهادن به مقام معلم به عنوان اساسی ترین رکن تحول بنیادین، رشد و پویایی، عزت و اقتدار کشور وظیفه ای است بردوش آحاد جامعه و همه کسانی که ثمره تلاش، تربیت و هدایت معلم می‌باشند.

اینجانب قدرشناسی از معلم را فضیلت دانسته و صمیمانه از زحمات و خدمات فرهنگیان معزز و گرانقدر خراسان جنوبی و بویژه حوزه انتخابیه ی خودم در شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف تشکر می‌نمایم.

روزمعلم و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم را خدمت شما گرامیان و جهادگران عرصه ی تعلیم و ترییت تبریک عرض نموده و یاد و خاطره ی معلم شهید استاد آیت الله مرتضی مطهری(ره) و شهدای فرهنگی را گرامی می دارم.

سیدمحمد باقرعبادی

12 اردیبهشت ماه 95

ارسال نظرات
پر بیننده ها