کارشناس حوزه جنگ نرم تاکید کرد

ترویج بی بندوباری اخلاقی در فضای مجازی هدف جنگ نرم

کارشناس حوزه جنگ نرم گفت: ترویج بی بندوباری اخلاقی و جنسی در فضای مجازی و به تبع آن در فضای بیرونی جامعه یکی از اهدافی است که دشمن در جنگ نرم به دنبال آن است تا ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را در سطح جامعه بی‌رنگ کند.
کد خبر: ۸۶۶۸۱۵۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، صفریان از کارشناسان جنگ نرم در گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی تیپ 71 روح‌الله با اشاره به بیان لغوی واژه مصون‌سازی اظهار داشت: مصون‌سازی یعنی واکسینه کردن نیروها در برابر تهدیداتی که برای جامعه از طرف دشمنان طراحی شده است.

وی افزود: با توجه به عصر حاضر و پیشرفت تکنولوژی‌های روز دنیا بخشی از مصون‌سازی به فضای مجازی بازمی‌گردد و آن هم مصون‌سازی در برابر تهدیدات اینترنتی است.

این کارشناس حوزه جنگ نرم تصریح کرد:اگر استفاده به جا و مفید از اینترنت نشود موجب انحراف جامعه جوان، نوجوان و خانواده‌ها خواهد شد و در واقع این همان هدفی است که دشمنان نظام اسلامی به دنبال آن هستند.

صفریان با تاکید بر اینکه دشمنان نظام اسلامی در جنگ نرم بنیان خانواده را هدف گرفته‌اند، گفت: رشد ایمانی هرکسی به حسن رفتارش با همسر ارتباط دارد، در اسلام ارزش و اهمیتی خاص برای کانون خانواده در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اینترنت فضای خوبی است به شرطی که ما نحوه استفاده از آن را بلد باشیم و تهدیدات آن را بشناسیم، یکی از ابزار های تهاجم فرهنگی که در دست دشمن است اینترنت و شبکه‌های اجتماعی است.

این کارشناس حوزه جنگ نرم تصریح کرد: بسیاری از سایت‌ها قتل و جنایات را نشر می‌دهند یا مطالب مستهجن را رواج می‌دهند، متاسفانه به خاطرات اثرات سوء برنامه‌های اینترنتی و فضای مجازی شاهد از هم گسستگی بنیان خانواده‌ها هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات