مجید فخری مقدم تاکید اظهار داشت: باید دستگاه‌های اجرایی استان و متولیان اجرای شعار اقتصاد مقاومتی به‌جای توجه به واردات به داد تولیدکنندگان داخلی برسند و زمینه صادرات کالاهای داخلی را به کشورهای همسایه فراهم کنند.
کد خبر: ۸۶۶۸۱۵۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶




 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ مجید فخری مقدم  کارآفرین برتر و کارگر بسیجی سال95 در گفت‌وگو با بسیج بابیان اینکه قشر کارگر چرخه اقتصاد است، گفت: کارگران نقش مهمی در عرصه صنعت، تجارت، اقتصاد و فرهنگ دارند و همیشه یاور کارآفرینان هستند.

مجید فخری مقدم تاکید  اظهار داشت: باید دستگاه‌های اجرایی استان و متولیان اجرای شعار اقتصاد مقاومتی به‌جای توجه به واردات به داد تولیدکنندگان داخلی برسند و زمینه صادرات کالاهای داخلی را به کشورهای همسایه فراهم کنند.


  1. به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ مجید فخری مقدم  کارآفرین برتر و کارگر بسیجی سال95 در گفت‌وگو با بسیج بابیان اینکه قشر کارگر چرخه اقتصاد است، گفت: کارگران نقش مهمی در عرصه صنعت، تجارت، اقتصاد و فرهنگ دارند و همیشه یاور کارآفرینان هستند.

     

    فخری مقدم با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای شعار سال بیان کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تلاش داریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق، اقتصاد مقاومتی را در کارخانه مبتکران لیان راش عملی و در راستای آن گام برداریم.

    وی عنوان کرد: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی افزایش تولید و ایجاد اشتغال در حوزه‌های مختلف صنعت چوب در استان بوشهر است که می‌تواند نقش قابل‌توجهی در راستای نرخ بیکاری باشد.

    این کارآفرین نمونه خطاب به مسئولین ابراز کرد: مسئولین استانی و کشوری باید با ارائه خدمات و تسهیلات به واحدهای تولیدی، آن‌ها را در راستای بهبود بخشیدن به وضعیت بیکاری کمک کنند و شعار اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی را در شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی عملی کنند.

    این کارگر برتر بابیان اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی به دلیل بی‌توجهی مسئولین در حال تعطیلی است، تأکید کرد: بسیاری از کارفرمایان به دلیل افزایش نرخ تورم و کاهش تولید و مصرف در حال تعطیلی هستند که این امر موجب افزایش نرخ بیکاری در کشور و معضلات در جامعه می‌شود.

    وی اذعان کرد: باید دستگاه‌های اجرایی استان و متولیان اجرای شعار اقتصاد مقاومتی به‌جای توجه به واردات به داد تولیدکنندگان داخلی برسند و زمینه صادرات کالاهای داخلی را به کشورهای همسایه فراهم کنند.

    این کارآفرین برتر بابیان اینکه بیش از 15سال است که در راستای ساخت انواع کابینت فلز و صنایع چوبی مشغول هستم،اظهار کرد: کار اقتصادی را در راستای اقتصاد مقاومتی و هدف اشتغال‌زایی آغاز کردم و تاکنون بیش از 500 کارگر را آموزش داده‌ام که برخی از آن‌ها هنوز در مجموعه صنعتی لیان راش مشغول و برخی نیز صاحب واحدهای تولیدی هستند.


 
ارسال نظرات
پر بیننده ها