معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندارتاکید کرد: همه ظرفیت دستگاه های اجرایی این استان برای برگزاری هر چه مطلوبتر" اولین اجلاسیه ملی سرداران، امیران و شهدای" استان در یاسوج به کار گرفته شود.
کد خبر: ۸۶۶۸۱۱۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

فتاح محمدی در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه ملی سرداران، امیران و شهدای کهگیلویه وبویراحمد، افزود: این اجلاسیه آبان ماه امسال و برای نخستین بار به مدت چهار روز در یاسوج برگزار می شود و روزهای برگزاری آن هنوز مشخص نشده است.

وی اظهار داشت: یکی از سران سه قوه شامل رئیس جمهوری، رئیس مجلس شورای اسلامی و یا رئیس قوه قضائیه در این اجلاسیه شرکت خواهند کرد.

محمدی تصریح کرد: ریاست این اجلاسیه بر عهده آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد است، سید موسی خادمی استاندار استان به عنوان جانشین، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان به عنوان دبیر و معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار استان نیز به عنوان مسئول اجرایی اجلاسیه هستند.

وی ابراز داشت: 20 کمیته برای برگزاری این اجلاسیه در کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان های هشت گانه این استان تشکیل و فعال شده و شرح وظایف اعضای آنها نیز به زودی مشخص و اعلام می شود.

به گفته محمدی، این اجلاسیه در تمامی استان های کشور برگزار شده و یا می شود و برای نخستین بار امسال در کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج مرکز آن برگزار خواهد شد.

وی افزود: تا قبل از برگزاری این اجلاسیه تمثال شهدا در سه شهر مهم کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج، گچساران و دهدشت تهیه و در مکان های مناسب، میادین، بلوارها و معابر عمومی نصب شود.

فرماندار بویراحمد نیز در این نشست، گفت: برگزاری این اجلاسیه اقدامی مهم و ارزشمند است و باید به نحو احسن در یاسوج برگزار شود.

سید محمدکاظم نظری افزود: برنامه زمان بندی شده در زمینه برگزاری این اجلاسیه هر چه سریعتر تدوین و به اداره های عضو کمیته های 20 گانه اعلام شود.

وی بیان کرد: کمیته های 20 گانه این اجلاسیه همچون دیگر شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بویراحمد تشکیل و فعال شده است.

نظری گفت: فرمانداری بویراحمد با توجه به جایگاه والای مقام شهدا و اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت آماده هرگونه همکاری برای برگزاری مطلوب این اجلاسیه است.

ارسال نظرات