خبرهای داغ:
فرشته روح افزا در خصوص طرح امنیت اخلاقی نامحسوس گفت: بدحجابان و بی حجابان در حقیقت متجاوز به حقوق افراد خانواده های معتقد به ارزش های اسلامی هستند و کسانی که با طرح امنیت اخلاقی مخالفت می کنند در حقیقت منافع مردم را نمی بینند و نگران تعهداتی هستند که به سازمان ملل داده اند.
کد خبر: ۸۶۶۸۰۸۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
فرشته روح افزا، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص طرح امنیت اخلاقی نامحسوس گفت: این اقدام قانونی است و نم ی‌توان به آن اشکالی وارد کرد و ما باید از این قانون حمایت کنیم نه اینکه آن را مورد نقدهای غیرمنصفانه قرار دهیم، زیرا نیروی انتظامی در سطح جامعه ایجاد کننده امنیت است و اگر نیروی انتظامی حمایت شود از ناامنی‌ها کاسته خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر تنها دستگاهی که در بحث مبارزه با آسیب های اجتماعی کار می‌کند نیروی انتظامی است و از این رو انتظار می‌رود تمام دستگاه ها از آن حمایت کنند، اما جای این سوال است که افرادِ مخالف با این عملکرد نیروی انتظامی چرا نسبت به برگزاری کنسرت‌های مختلط در دانشگاه ها! که مسلما گناه و فساد هم در آن بروز می‌کند، اعتراض نمی کنند؟

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان تصریح کرد: ایجاد فضای امن در جامعه با تلاش نیروی انتظامی ممکن خواهد شد، پلیس نامحسوس به نفع مردم است.

 

وی ادامه داد: بهتر است که به جای نقد عملکرد نیروی انتظامی در بحث حجاب و عفاف و آسیب‌های اجتماعی، بسترهای قوی‌ای را برای عفاف و حجاب در جامعه ایجاد کنیم نه آنکه با صحبت های غیر منطقی سطح عفت و عفاف جامعه را نزول دهیم.

روح افزا با انتقاد از نظرسنجی انجام شده توسط معاونت امور زن و خانواده ریاست جمهوری، گفت: پیاده کردن احکام شرعی در سطح جامعه نیاز به نظر سنجی ندارد و این نظرسنجی بسیار غلط است و جا دارد که علما در این زمینه موضع گیری کنند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم مشکلات جامعه برطرف شود باید در صدد دینی کردن جامعه باشیم؛ مردم به دین معتقد هستند و انتظار می رود علمای اسلام در خصوص پیاده سازی احکام شرعی در سطح جامعه وارد میدان شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدحجابان و بی حجابان در حقیقت متجاوز به حقوق افراد خانواده های معتقد به ارزش‌های اسلامی هستند و کسانی که با طرح امنیت اخلاقی مخالفت می‌کنند در حقیقت منافع مردم را نمی بینند و نگران تعهداتی هستند که به سازمان ملل داده اند.
 

انتهای پیام/

ارسال نظرات