دیدار با خانواده شهدای معلم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه‎
کد خبر: ۸۶۶۸۰۸۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، شهید در فرهنگ ما و حتی فرهنگ‌های دیگر به معنای گواهی دهنده تعبیر شده است.

شهید کسی است که در راه خدا و برای آسایش دیگران عزیزترین داشته خود یعنی جانش را فدا کند و بنا به فرمایش و وعده پروردگار با اولین قطره خونش همه گناهانش پاک می‌شود.

شهدا درس آزادگی به ما دادند، شهدا هم آگاهی بخشی کرده و هم علم و دانش را گسترش داده‌اند، شهدا تنها قلب تاریخ نیستند، بلکه خود تاریخ هستند و اگر این قهرمانان نبودند تاریخ معنا نداشت.

ما نیز باید به عنوان رهروان شهدا، ایثار و سیره شهدا را حفظ کنیم و در مسیر آنها گام برداریم و جامعه را با یاد و نام شهدا زنده نگه بداریم.

شهدا در دفاع مقدس به میدان نبرد رفتند تا دینشان را زنده نگه داشته و کشورشان را حفظ کنند و عشقشان به امام و ولی خویش را به اثبات برسانند.

معلمینی که نیز همچون دیگر جوانان برای حراست از انقلاب راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و حضور در مکتب جهاد و شهادت را به تدریس ترجیح دادند و جام شهادت را نوش کردند.

صبح امروز به مناسبت سی‌و هفتمین سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی_سیاسی در سپاه و بسیج جمعی از کارکنان سپاه دلیجان به همراه کارکنان و ریاست آموزش و پرورش شهرستان از خانواده شهیدان ابراهیمی و رحیمی سرکشی به عمل آوردند.

گفتنی است شهیدان رحیمی و ابراهیمی از معلمان غیور و زحمتکش شهرستان بوده‌اند که در پی وقوع جنگ تحمیلی حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را وظیفه دانستند و با حضور در جبهه حق علیه باطل تکلیف شرعی خود را انجام داده و به خیل عظیم شهدا پیوستند.


ارسال نظرات