نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: فروش آب‌سنگین اراک و برداشت‌هایی که از پول‌های ایران با حکم دادگاه‌های امریکا صورت می‌گیرد از پرده‌های اول و نتایج آن توافقات محرمانه بوده و بسیار خسارت بارتراز آن چیزی است که درروی کاغذ آمده است.
کد خبر: ۸۶۶۸۰۷۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در رابطه با قرارداد فروش آب‌سنگین اراک به امریکا اظهار داشت: این سوال مطرح است که مذاکره‌کنندگان بر اساس برجام چرا پذیرفته‌اند آب‌سنگین از کشور خارج شود؛ طبق این برجام ما اجبار داریم و ملزم هستیم تا آب‌سنگین را به خارج از کشور بفرستیم و موقعی نیز که اجبار است شرایط را هم طرف مقابل تعیین می‌کنند نه ما که علی‌الظاهر فروشنده‌ایم.

بیرانوند بابیان اینکه در جریان مذاکرات مرتب اصرار می‌کردیم که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و دولتمردان می‌گفتند مذاکرات محرمانه است، عنوان کرد: به نظر می‌آید فروش آب‌سنگین اراک و برداشت‌هایی که از پول‌های ایران با حکم دادگاه‌های امریکا صورت می‌گیرد از پرده‌های اول و نتایج آن توافقات محرمانه بوده و بسیار خسارت بارتراز آن چیزی است که درروی کاغذ آمده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس در خصوص خوش‌بینی دولتمردان به امریکا گفت: عاملین برجام فکر می‌کنند تمام مشکلات ما با امریکا یک مشکلات روبنایی و ظاهری است و با یک عکس گرفتن، کنار پرچم کشور دیگری ایستادن این مشکلات حل خواهد شد.

بیرانوند در ادامه تاکید کرد: این افرادی که فکر می‌کنند با یک ژست گرفتن مشکلات را حل می‌کنند بعدازآن همه خسارت‌های عظیم در اجرای برجام اکنون تحریم‌ها را رفع کنند؛ باید گفت که آقای ظریف مطلقا توان حل کردن مشکلات بین ما و امریکا را ندارد چراکه امریکا درصدد نابودی جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات