خبرهای داغ:
سرهنگ قلی زاده مسئول معاونت آموزشی سپاه استان تایید کرد :
سرهنگ قلی زاده مسئول معاونت آموزشی سپاه حضرت جواد الئمه (ع) در بازدید از رزمایش الی بیت المقدس شهرستان شیروان از حضور حداکثری بسیجیان در رزمایش و اجرای درست ماموریت های محوله خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۸۰۱۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شیروان؛ سرهنگ قلی زاده مسئول معاونت آموزشی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) در بازدید از رزمایش الی بیت المقدس شهرستان شیروان از حضور حداکثری بسیجیان در رزمایش و اجرای درست ماموریت های محوله خبر داد.

قلی زاده گفت: بیش از 90 درصد بسیجیان گردان ها در منطقه رزمایش حضور پیدا کردند واز همان ساعات اولیه کلیه امور را به دست گرفتند.

وی حضور پرشور گردان های امام حسین(ع)و مربیان با تجربه در کنار بسیجیان را از نقاط قوت این رزمایش عنوان کرد و گفت: ارائه آموزش های لازم و متناسب با سناریو های تعریف شده رزمایش و ارائه تاکتیک ها توسط بسیجیان در منطقه عملیاتی به درستی صورت گرفت.

مسئول معاونت آموزشی سپاه حضرت جواد الائمه(ع) فضاسازی های فرهنگی انجام شده در اردوگاه ها را یادآور دوران دفاع مقدس و رسالت بسیج از گذشته تا حال و آینده توصیف کرد و گفت: فضای اردوگاه بسیجیان را در شرایط جبهه و جنگ قرار داده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها