امام جمعه عقدا: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مانع پیشرفت ما در زمینه علم و تکنولوژی شوند اما مطمئن باشید که با همت و ایستادگی پیشرفت خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۶۶۷۹۳۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از عقدا،امام جمعه عقدا حجة الاسلام حسینی زاده در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته معلم و روز جهانی کار و کارگر با تبریک به این دو گروه زحمت کش گفت:ترکیب کار این دوقشر باعث تربیت نیروهای کارآمد و پیشرفت نظام اسلامی خواهد شد.

خطیب جمعه عقدا از شهید مطهری به عنوان معلمی دلسوز و روشنفکر نام برد که یاد و نامش همواره در فضای معنوی جامعه خصوصا در بین اهل علم جاودان خواهد ماند.

حجة الاسلام حسینی زاده در قسمت دیگر از خطبه ها اظهار داشت امروز کشور ما به همان اندازه که در اوج عزت و اقتدار است به همان اندازه نیز مورد هجمه ها و دسیسه های دشمنان است که وحدت و هوشیاری ملت به فضل خدا این دسیسه و توطئه ها را خنثی خواهد کرد.

وی با توجه به تاکید اسلام بر علم آموزی گفت :امروز دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مانع پیشرفت ما در زمینه علم و تکنولوژی شوند مطمئن باشید که با همت و ایستادگی تلاش و تربیت نیروهای متعهد و متخصص پیشرفت خواهیم کرد.

شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع)و وفات بزرگ بانوی اسلام حضرت خدیجه (س)از دیگر مواردی بود که حجة الاسلام حسینی زاده به آنها اشاره کرد.

ارسال نظرات