مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

عده ای با بزک کردن چهره دشمن؛ وعده گشایش به مردم می دهند

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: عده ای با بزک کردن چهره دشمن و امیدبخشی نسبت به حسن نیت آنها، وعده گشایش به مردم می دهند.
کد خبر: ۸۶۶۷۹۳۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج طلاب امام صادق (ع) حوزه علمیه ولی عصر(عج) ابرکوه برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج، اظهار کرد: عده ای با بزک کردن چهره دشمن و امیدبخشی نسبت به حسن نیت دشمن بدکار، وعده گشایش به مردم می دهند، اما خداوند در آیه 120 از سوره بقره می فرماید: یهود و نصاری از شما خشنود نخواهد شد، مگر آنکه از آیین آنها پیروی کنید.


وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب و یادآوری ماجرای جنگ تبوک که نفوذی ها مردم را از حضور منع می کردند، افزود: مقام معظم رهبری، بیش از 150 بار کلمه نفوذ را تکرار کردند و این تکرار، خطر بزرگ نفوذ دشمن با تبلیغات دروغ به نفع اردوگاه استکبار، را نشان می دهد.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با تاکید بر فضای مجازی، به طلاب توصیه کرد: از این عرصه غفلت نکنند و با استفاده از سایت های معتبر از آخرین اخبار و تحلیل های روز آگاهی یابند.


در این مراسم از زحمات طلبه بسیجی علی اکبر محمدپور فرمانده قبلی پایگاه تقدیر و طی حکمی حجت الاسلام بهنام زارع به عنوان فرمانده جدید پایگاه امام صادق (ع) معرفی شد.


گفتنی است مسئول روابط عمومی، مسئول عقیدتی ناحیه و معاون حوزه علمیه ابرکوه نیز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طلاب امام صادق (ع) ابرکوه حضور داشتند.

سروابرکوه


ارسال نظرات