خبرهای داغ:
به منظور گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیش از 30 عنوان برنامه در جهت تبیین افکار و اندیشه های استاد شهیدو همچنین تبیین جایگاه عقیدتی سیاسی در سطح ناحیه مقاومت اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۹۱۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار قدرت الله احمدپور مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه ارومیه در تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیش از 30 عنوان برنامه در جهت تبیین افکار و اندیشه های استاد شهیدو همچنین تبیین جایگاه عقیدتی سیاسی در سطح ناحیه مقاومت اجرا خواهد شد.

وی همایش تجلیل از فرماندهان،مدیران،مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و همچنین برگزاری نمایشگاه حکمت مطهر و اجرای نشست های بصیرتی در راستای نبیین افکار استاد شهید در مبارزه با جریان التقاط فکری در حوزه ها و کانون های مقاومت و تکریم از خانواده های شهداء را از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد.

سرهنگ احمدپور با بیان اهمیت این هفته اظهار داشت: همایش حکمت مطهر با حضور مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت به منظور بازخوانی خدمات استاد شهید در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در سطح ناحیه مقاومت اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات