خبرهای داغ:

تجليل از مقام كارگران در شهرستان خوي

همزمان با هفته گراميداشت كارو كارگر ويژه برنامه هايي به همت حوزه شهيد دوران سپاه خوي در كارخانه هاي اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۹۱۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی،مسئول دفتر راهبردي سپاه خوي در جمع كارگران تلاشگر كارخانه نساجي اين شهرستان نهادينه سازي شعار سال را مهم عنوان و افزود: تحقق شعار سال موجب خروج کشور از مشکلات ودغدغه های اقتصادی واجتماعی خواهد شد و زماني كه كيفيت توليدات را بالا ببريم يعني با اقتداردر برابر واردات ايستاده ايم.

صابر طبقي گفت: اساس آبادانی و اقتصاد هر مملکت به کاروکارگر وابسته است و کارگران و تلاشگران در پیشرفت اقتصادی کشور نقش كليدي را ايفا مي كنند.

وی ادامه داد: کارگران نقش تاثیر گذاری چه در قبل و چه در بعداز انقلاب داشته و با همت آنان بود که امروز جمهوری اسلامی به مرز خودکفایی رسیده و بیگانگان از تسلط بر این کشور نا امید گشتند.

طبقي در پایان از تمامی کارگران خواست که در سال جدید با جدیت و تلاش وافر در نیل به اهداف كشور اسلامي ايران که همان افزایش تولید و بهره وری می باشد کوشا باشند چرا كه کارگری که در شرايط جوی بسيار سخت کارخود را به نحو احسن انجام دهد پاداش عبادت خود را از خداوند دريافت می کند .

مسئول شجره طيبه صالحين سپاه خوي نيز در جمع كارگران دخانيات اين شهرستان نيزضمن تبريك و تهنيت هفته كارو كارگر گفت: چرخه اقتصادی، تولید و توسعه همه جانبه کشور با دستان و بازوان شما تلاشگران به چرخش در می آید و اين امر بر هيچكس پوشيدهه نيست.

حجت الاسلام سبحاني فر همچنين افزود: جامعه کارگری کشور، نقش آفرینان اصلی و قهرمانان واقعی در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های اصولی و محوری اقتصاد مقاومتی و رشد و توسعه اقتصادی کشور هستند.

گفتني است در پايان كارگران نمونه هر كارخانه تجليل شدند.

ارسال نظرات