لاله افتخاری در واکنش به انداختن همه مشکلات به گردن دولت قبل در گفتگو با «بسیج»:
مردم انتظار دارند که هر دولتی که سر کار می آید همه مشکلات مردم را دلسوزانه و مشوقانه دنبال کند و حل کند نه اینکه فقط دنبال این باشد که با انداختن مشکلات به گردن دولت قبل از زیر بار آنها شانه خالی کند؛ مردم به دنبال مقصر نیستند و فقط می خواهند که مشکلاتشان حل شود و مسوولین نیز باید به این مهم اهتمام ورزند.
کد خبر: ۸۶۶۷۸۸۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات مسئولین دولت درباره غارت دو میلیارد دلار از اموال ایران توسط آمریکا و نسبت دادن آن به دولت قبل، اظهار داشت: آقای عراقچی درباره غارت دومیلیاردی اموال ایران توسط آمریکا گفته بودند که این مبادلات ارزی در زمان دولت اصلاحات انجام شده است اما آقای روحانی پس از اظهارات آقای عراقچی، دولت قبل را مسبب این امر دانست.

افتخاری با تاکید بر همدلی بین مسئولین و دولت تدبیر با دولت های گذشته خاطر نشان کرد: آقای روحانی و دیگر مسئولین دولت یازدهم بدانند که در مسائل سیاست بین الملل و مسائل دیگر اگر بخواهند دولت های گذشته را مسبب همه مشکلات بدانند، این سیاست راه به جایی نخواهد برد.

نماینده مردم تهران افزود: دولت تدبیر و امید نباید به دست دشمن بهانه بدهد که دشمنان از این دوگانگی بین دولت های جمهوری اسلامی سوء استفاده کنند.

وی با اشاره به شیوه معمول دولت در فرار از مشکلات و عدم پاسخگویی به مردم و انداختن همه مشکلات به گردن دولت قبل، تاکید کرد: مردم انتظار دارند که هر دولتی که سر کار می آید همه مشکلات مردم را دلسوزانه و مشوقانه دنبال کند و حل کند نه اینکه فقط دنبال این باشد که با انداختن مشکلات به گردن دولت قبل از زیر بار آنها شانه خالی کند؛ مردم به دنبال مقصر نیستند و فقط می خواهند که مشکلاتشان حل شود و مسئولین نیز باید به این مهم اهتمام ورزند.
ارسال نظرات