سید محمد کاظم نظری ظهر امروز در همایش مبارزه با مواد مخدر که به همت کمیته امداد شهرستان بویراحمد برگزار شد با تاکید بر ضرورت برگزاری چنین برنامه‌هایی اظهار کرد: از تمامی عوامل و دست اندرکاران تشکر و قدردانی می‌کنیم.
کد خبر: ۸۶۶۷۸۷۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰

فرماندار بویراحمد با بیان سوالی مبنی بر اینکه شاید آشنایی خانواده‌ها با مقوله اعتیاد، ایدز و آسیب‌های اجتماعی با توجه به مشکلات متعدد آن‌ها ضروری به نظر نرسد، گفت: بسیاری از خانوداه‌های کمیته امداد درگیر مایحتاج روزانه خود هستند شاید کمتر به این مهم توجه دارند لذا برگزاری چنین برنامه‌هایی امری مهم و ضروری است.

نظری ادامه داد: همه خانوداه‌ها با گسترش آسیب‌های اجتماعی با اعتیاد درگیر می‌شوند و در صورتی که فردی در خانواده دچار اعتیاد شود علاوه بر خانواده خود افراد جامعه را نیز درگیر می‌کند.

وی تصریح کرد: بعضا همه خانواده‌ها به نوعی با مقوله اعتیاد درگیر هستند و افراد زیادی را تحت تاثیر این آسیب قرار می‌دهند و دست به کارهایی ناشایستی می‌زنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید با آسیب‌های اجتماعی آگاه باشند به بیماری ایدز اشاره کرد و گفت: با کمرنگ شدن ایمان و اعتقادات و روابط نامشروع خطر ایدز بسیار بالا است.

فرماندار بویراحمد بر ضرورت آگاهی خانواده‌ها از اطلاعات لازم در حوزه آسیب‌های اجتماعی تاکید و اذعان کرد: با اطلاعات لازم می‌توان از بسیاری آسیب‌ها جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه در خانواده‌هایی که بی‌سرپرست و بد سرپرست هستند توجه به آسیب‌ها و بیماری‌ها مهم و ضروری است، گفت: هرچه از چنین برنامه‌ها و همایش‌هایی برگزار کنیم قطعا تاثیرگذارتر خواهد بود.

نظری تاکید کرد: آلودگی به مواد مخدر و ایدز امری فراگیر بوده لذا از خانواده‌ها انتظار می‌رود به مقوله آسیب‌های اجتماعی توجه لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات