وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان گروه سوم خوبان به گفته پیامبر هستند، گفت: خون شهدا همیشه می جوشد و با گذشت زمان هیچ وقت کهنه نمی شود.
کد خبر: ۸۶۶۷۷۹۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگیلان؛ علی اصغر فانی در اجلاسیه فرهنگیان کنگره 8 هزار شهید گیلان با اشاره به اینکه امروز ما گرد هم آمده ایم تا از 8 هزار شهید استان گیلان تجلیل کنیم، اظهارکرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند«شهادت والاتربن پاداش و مزد است».

وی افزود: ایشان در جایی دیگر می فرمایند زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به خانواده شهدا اعلام می کنیم که راه شهدا جاودانیست، گفت: امروز خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند.

فانی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا سبب می شوند که ملت به بی راهه نروند، تصریح کرد: 10 آیه در قرآن به صورت صریح درباره شهدا وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهدایی که در راه خدا کشته می شوند زنده اند و در نزد خداوند روزی می خورند، گفت: پیامبر (ص) می فرمایند آیا به شما خبر دهم که خوب ترین خوبان کیست؟ خوبتربن خوبان خداست و پس از خدا منم و پس از من شهیدی که در راه خدا کشته شد و معلمی که خوبی می آموزد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امروز که در آستانه روز معلم هستیم و معلمان گروه سوم خوبانند و معلم شهید دو ویژگی شهادت و معلمی را در خود دارد.

فانی با بیان اینکه این کنگره دو گروه از سه گروه خوبان را گرد هم آورده و ازین منظر ارزش بالایی دارد، افزود: خون شهدا همیشه می جوشد و با گذشت زمان هیچ وقت کهنه نمی شود.

ارسال نظرات