زیرساخت تفکر غرب و آمریکا، صهیونیستی است/ نهادهای تربیتی به‌گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی بپردازند .

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه غرب و صهیونیست نسبت به خودشان و انسانیت کارنامه سیاهی دارند، گفت: این امر به‌این دلیل است که زیرساخت تفکر غرب و آمریکا، صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۶۶۷۷۹۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
  • به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج فرهنگیان در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و انقلاب تفکر، منطق و اندیشیدن بود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای صلح و آزادی بود.

وی با بیان اینکه غرب فراموش نکند که پیشرفت‌های خود را مدیون قدرت علم و ادب مسلمانان در گذشته بوده است، افزود: از وقتی که غرب به این علم و ادب رسید اینها را دست‌مایه‌ای برای حمله به مسلمانان قرار داد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه اکنون 200 سال است که وضع به‌همین صورت است، تصریح کرد: غربی‌ها تجاوزات‌شان را به‌شکل‌های نوین گسترش می‌دهند، اگر اکنون عده‌ای به‌نام اسلام در سرزمین‌های اسلامی خون‌ریزی می‌کنند همه اینها به‌دست تفکر غرب و صهیونیسم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تفکر اسلام می‌تواند کارساز باشد، خاطرنشان کرد: اسرائیل و غرب از روبرو شدن با اندیشه، مکتب و اسلام ناب عاجز هستند و این امر را می‌توان از شیوه‌های خصمانه آنها علیه مسلمانان مشاهده کرد.

سردار سلیمانی بیان کرد: غربی‌ها به‌جای این همه خدمت و قدرتی که مسلمانان به‌آنها کردند چه خدمتی به‌ جهان اسلام کردند، سراسر کارنامه‌شان چیزی جز خیانت و خون‌ریزی نبوده است.

وی با اشاره به اینکه با نگاهی به‌تاریخ می‌بینید که غربی‌ها چه جنایت‌هائی که مرتکب نشده‌اند، گفت: آنها حتی در صورت لزوم به مردم خودشان هم رحم نمی‌کنند، تنها در جنگ استقلال آمریکا 6 میلیون نفر و در جنگ جهانی اول  بیش از 10 میلیون نفر کشته شدند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه غرب و صهیونیست نسبت به خودشان و انسانیت کارنامه سیاهی دارند، افزود: این امر به‌این دلیل است که زیرساخت تفکر غرب، صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه به‌برکت وجود انقلاب اسلامی در آینده شاید اتفاقات بزرگ وغیرقابل پیش‌بینی روی دهد، تصریح کرد: موفقیت کشورمان در 8 سال دفاع مقدس و عظمت، شکوه و قدرت حال حاضر کشورمان از مصداق‌‌های بارز این امر است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه استکبار تمام مولفه‌های قدرت خود را علیه کشورمان به‌کار گرفته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دشمن هیچ‌موقع پیروز نشده است، در همین راستا قدرت سخت، نیمه‌سخت، نرم و اکنون قدرت هوشمند را رو کرده است.

وی بیان کرد: اکنون به اموال بین‌الملی کشورمان دست‌برد زده است، زمانی هم گشایش روابط با کشورمان را در دستور کار قرار داده بودند، اینها چون می‌دانند کشورمان به یک قدرت در زمینه نظامی، سیاسی و غیره رسیده است اکنون به‌دنبال محدود کردن موفقیت‌های اقتصادی کشورمان هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مقام معظم رهبری گفتند اکنون در مرحله دولت‌سازی هستیم  و باید به‌سمت مرحله جامعه‌سازی و خلق تمدن اسلامی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه باید همانند عرصه‌های دیگر در عرصه اقتصادی نیز دست به‌دست هم دهیم تا در جنگ اقتصاد هم با رویکرد اقتصاد مقاومتی پیروز شویم، افزود: این امر نیاز به فرهنگ‌سازی دارد، نقش اقتصاد در خلق تمدن اسلامی یک نقش تعیین کننده است، در همین راستا نهادهای تعلیم و تربیت نیز باید به‌گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی بپردازند.

به‌گزارش سازمان ،  در این برنامه از فرهنگیان بسیجی خانواده شهدا و همچنین مدیران کانون ها و برگزیدگان ججشنواره علمی پژوهشی تقدیر به عمل  آمد.همزمان با گرامیداشت روز قشر بسیج فرهنگیان، پیکر شهید قربانعلی سلطانی از شهدای تیپ فاطمیون با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان و جمعی از مسئولان شهری و استانی در گلستان شهدای اصفهان تشییع شد.

ارسال نظرات