خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاین وجود عقیدتی سیاسی در سپاه و نیروهای مسلح را جزء ابداعات و ابتکارات امام خمینی(ره) دانست و گفت: وجود عقیدتی ـ سیاسی برای تحکیم بنیادهای اعتقادی کارکنان و بصیرت سیاسی آنها در نیروهای مسلح ضروری است.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۸۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام مرادی در نشست خبری ضمن تبریک ایام رجبیه و فرا رسیدن هفته معلم و گرامیداشت یاد وخاطره شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری که نماد مجسم اخلاق و دین اسلام است وشخصی است که در پیچ های پرآشوب و فتنه و غبار آلود دین و مرزهای عقیدتی به عنوان الگوی امروز همه زحمت کشان این عرصه است.


وی با بیان اینکه ایام شهادت استاد مطهری به نام هفته عقیدتی سیاسی نام گذاری شده است افزود: منزلت شهید مطهری به اندازه ای است که امام (ره) در مورد ایشان فرمودند "مطهریحاصل عمر من هستند" و کتاب های او را مفید می دانند که باید الگوی آحاد ملت ایران باشد.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاین ادامه داد: مطهری به عنوان مدافع مرزهای عقیدتی مطرح است وهرجایی که احساس می شود اتفاقی می افتد و خدشه ای وارد می شود شهید مطهری قلم میزند وسخنرانی می کند ، کتاب می نویسد وموضوعات مختلف در کتاب های شهید مطهری قابل مطالعه وبررسی است.

وی تصریح کرد: شهید مطهری زمان شناس بود واین موضوع شهید مطهری را ویژه کرده بود و زمان شناسی را در تمام لحظات عمر شهید مطهری می توان دید.

حجت الاسلام مرادی وجود عقیدتی سیاسی در سپاه و نیروهای مسلح را جزء ابداعات و ابتکارات امام خمینی (ره) دانست و گفت: وجود عقیدتی ـ سیاسی برای تحکیم بنیادهای اعتقادی کارکنان و بصیرت سیاسی آنها در نیروهای مسلح باعث جلوگیری از بسیاری مشکلات می شود و در پیشبرد اهداف هم موثرتر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: سپاه که وظیفه حفظ و نگهداری از انقلاب ودستاوردها را برعهده دارد خود اول باید حفظ شود که بتواند مقام حفاظت و صیانت را به نحو احسن انجام دهد و قطعا بنا به تعبیر رهبری "اگر عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح کارش را به درستی انجام دهد قطعا پاسداران درعرصه عملی بهتر می توانند کارشان را انجام دهند چراکه کارشان برگرفته از بنیان اعتقادی قوی است".

استاد مطهری مدافع مرزهای عقیدتی/ عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح، ابتکار امام خمینی(ره) است

اجرای بیش از20برنامه، هفته عقیدتی سیاسی در قاین

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه امسال 20برنامه محوری در هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان قاین برگزار خواهد شد گفت: باتوجه به شعار سال ودغدغه مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و اینکه جنگ ، جنگ اقتصادی است و اقتصاد دریچه مهمی برای نفوذ دشمن است وما هم باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم وبرنامه های ما وجلسات بصیرتی برمحوریت شعار سال خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاین اظهارداشت: دیدار با ائمه جمعه شهرستان قاین، غبارروبی مزار شهدای گمنام جبل النور و قرائت زیارت عاشورا با حضور کارکنان و پرسنل ناحیه قاین، حضور سازمان یافته بسیجیان و نیروهای سپاه در نماز جمعه ، برگزاری مراسم یاد مطهر با حضور مربیان، هادیان و مربیان شجره صالحین وتجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی از برنامه های هفته جاری است.

وی سرکشی از خانواده های شهدای روحانی شهرستان، دیدار با پیشکسوتان مجموعه عقیدتی سیاسی قاین، برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت کتب استاد مطهری با 40درصد تخفیف در مصلی نماز جمعه، نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قاین با همکاری آموزش وپرورش، برگزاری نشست های بصیرتی و منتظران موعود با محوریت هفته عقیدتی سیاسی در پایگاههای بسیج را از دیگر برنامه ها در هفته عقیدتی سیاسی برشمرد.

مرادی بخش دیگری از برنامه ها در طول این هفته را برگزاری نشست های روشنگری با محوریت بسیج دانش آموزی ، برگزاری مسابقات فوتسال دربین کارکنان و نیروهای وظیفه و بسیجیان، فراخوان مقاله با موضوع اندیشه های شهید مطهری ، برگزاری مسابقه پیامکی از آثار شهید مطهری در بین پایوران و سربازان ناحیه عنوان کرد.

انتهای پیام/ 18

ارسال نظرات
پر بیننده ها