امام جمعه شهر هرات در جمع پرسنل ناحیه خاتم:
حجه الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه شهر هرات در جمع پرسنل ناحیه خاتم باورها و اعتقادات را از ارکان مهم و اساسی تشکیلات سپاه و بسیج خواند.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۷۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی پرسنل ناحیه مقاومت بسیج خاتم با امام جمعه شهر هرات دیدار کردند .

حجه الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه شهر هرات در این مراسم سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را گرامی داشت .

وی در ادامه با اشاره به مناسبت های مبعث حضرت رسول ( ص ) و شهادت امام کاظم ( ع ) به بیان فضیلت هایی از زندگی این بزرگواران پرداخت .

حجه الاسلام والمسلمین جعفری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، مقام و جایگاه شهادت را بسیار والا خواند و افزود : باور به شهادت و اینکه شهدا در نزد خداوند زنده اند را رمز ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان خواند .

وی در ادامه از باورها و اعتقادات به عنوان یکی از ارکان مهم سپاه وبسیج یاد کرد و خاطر نشان کرد: اگر امروز نام سپاه و بسیج لرزه بر اندام دشمنان می اندازد به واسطه وجود همین روحیه شهادت طلبی ، ایمان و اعتقادات است و باید در کنار تقویت ایمان و عقیده بصیرت و بینش سیاسی را نیز تقویت کرد.

حجه الاسلام والمسلمین جعفری از شهید مطهری به عنوان مشعلی فروزان در دوران زندگی خود یاد کرد و بر نقش تاثیر گذار ایشان در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تا زمانی که مطیع فرمان خدا و گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکنند .

در پایان مراسم از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه تجلیل شد .


ارسال نظرات