مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت:66 خانواده کردستانی، 3 شهید به بالا را تقدیم انقلاب نموده است و 28 اردیبهشت ماه جاری یادواره این شهیدان در سنندج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۶۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،محمد سلیمانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امروز در جلسه ی هماهنگی برنامه های روز جانباز در سنندج ضمن تبریک ماه رجب و فضیلت های بی شمار این ماه عزیز اظهار کرد: ماه رجب المرجب یکی از بزرگترین ماه های سال است که عبادت و بندگی در آن بسیار سفارش شده و مناسبت های این ماه فرصتی مناسب برای تجلیل از کسانی است که همواره در طول 8 سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری هایی که از خود نشان دادند همواره پاسدار نظام و انقلاب بودند و در این راه جانفشانی کردند.

ی افزود: امروزه میهن اسلامی ما مفتخر به وجود جانبازانی است که در طول 8 سال دفاع مقدس برای دفاع از وطن کم نگذاشتند و هستند افرادی که سال های سال در بستر بیماری هستند و باید قدرشناس آنها باشیم.


سلیمانی با بیان اینکه کردستان قریب به 9 هزار جانباز والا مقام را تقدیم انقلاب کرده است گفت: این خود گواه صادقی بر فداکاری و ایثارگری مردم استان در طول جنگ تحمیلی و مقابله با مزدوران وابسته به استکبار بود که به دنبال گرفتن امنیت از کشور بودند که بحمدالله با دست توانمند فرزندان این آب و خاک امروزه شاهد ایران مستقل، آباد و امن هستیم.

سلیمانی یادآور شد: برای تجلیل از آزادگان بزرگوار برنامه‌های مختلفی در استان برنامه‌ریزی شده و جشن میلاد ابوالفضل العباس (ع) با حضور جانبازان برگزار می‌شود که انتظار می‌رود ادارات مختلف به ویژه فرمانداری‌ها در این زمینه همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم جشنی در بیجار و رونمایی از کتاب وصیت‌نامه و خاطرات شهدا با عنوان سبزپوشان دیار گروس که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تدوین و چاپ شده است نیز به مناسبت روز جانباز انجام می‌شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: 66 خانواده کردستانی، 3 شهید به بالا را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند که 28 اردیبهشت ماه یادواره ای با همین مناسبت برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

ارسال نظرات