نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: استاد شهید مطهری الگو و اسوه مربیان عقیدتی بودند از این رو یکی از وظایف عقیدتی سیاسی سپاه تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی پاسداران، سربازان و بسیجیان است.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۴۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام احمد پروایی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت علامه مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج که صبح امروز در حسینیه سپاه قدس گیلان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: آشنایی بیشتر جامعه با تفکر علامه شهید مطهری، ما را در دستیابی بهتر و سریع‌تر به اهداف عالیه انقلاب و نظام یاری کرده و در شبیخون فرهنگی کنونی، مسیر فرهنگی و اعتقادی روشنی را پیش پای همگان قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه امام راحل استاد شهید مطهری را ایدئولوگ انقلاب اسلامی می دانستند، تصریح کرد: استاد شهید مطهری به عنوان الگوی برجسته معلمان کشور هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری علم را اساس آفرینش دانست و گفت: براساس آیات قرآن آفرینش انسان برای کسب علم او بوده و خداوند باری تعالی نیز اولین معلم عالم است.

حجت الاسلام پروایی با اشاره به نقش شهید مهطری در تقویت باورهای دینی مردم یادآور شد: حضور علامه مطهری در کنار امام(ره) مایه دلگرمی ایشان بودند.

وی اضافه کرد: استاد شهید مطهری الگو و اسوه مربیان عقیدتی بودند از این رو یکی از وظایف عقیدتی سیاسی سپاه تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی پاسداران، سربازان و بسیجیان است.

حجت الاسلام پروایی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب گفت: اگر رهبری و درایت مقام معظم رهبری نبود، انقلاب ما به سرانجام نمی رسید.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به سال«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی بهره مندی از منابع و توانمندی های داخلی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده و تقویت داشته های داخلی است افزود: تقویت پایه های علمی کشور یکی از مهم ترین مولفه های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم از مربیان، هادیان سیاسی، فرماندهان و مسئولین نمایندگی، مدیران، متربیان،بازنشستگان و سربازان برتر تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات