به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم:

بیانیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد

در این بیانیه آمده است:باید باور داشت که فرهنگیان به عنوان فرماندهان خط مقدم جنگ نرم می توانند در تحقق اهداف سیاسی، ا قتصادی و فرهنگی کشور نقش بی بدیلی را ایفا کنند و استفاده از این ظرفیت به عهده دولت محترم است.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۱۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد بمناسبت روز معلم وهفته عقیدتی سیاسی درسپاه و ارج نهادن به مقام شامخ معلم انقلابی شهید مطهری (ره) بیانیه ای صادر کرد

بسم رب الشهداء والصدیقین

حمد و سپاس بیکران خداوند یکتا را که تعلیم و تعلم را عبادت دانست و حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم را به عنوان اولین معلم برگزید تا با تعالیم الهی بشیریت را از ظلمت جهل به روشنایی علم و دانش رهنمون گردد.

سلام و درود بی پایان به روح پرفتوح امام شهدا که با تدریس الهی خویش شهدایی چون مرتضی مطهری را تعلیم نمود که با شهادتش روز معلم در تقویم دلها جای گیرد و خاری باشد در چشم کوردلانی که با تفکر خودباختگی، روشنگری های این شاگرد انقلابی امام را بر نتافتند.

تجلیل از مقام معلم تجلیل از مقام شامخ شهدایی است که با نثار خون خود زکات تعلیم را پرداخته و در زمره اولیا الله قرار گرفتند.. تعلیم وتربیت از شئون الهی است که خداوند از وجود خود این شان عظیم را به پیامبر و اولیای پاک خود واگذار کرده و چه بسیار انسانهایی که با پذیرش این مسئولیت قدم در مسیر انبیاء نهاده و رسولان راستی و صداقت شدند .آموزش و پرورش به عنوان مامنی برای زمینه سازی رشد فکری، اخلاقی، فرهنگی و تربیتی انسان ها در جامعه باید تربیت کننده انسان هایی باشید که ریشه در گذشته داشته و در دنیای امروز زندگی می کنند و باید به آینده روشن کشورشان بیندیشند.

با آغاز سال جدید و نام گذاری آن با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، انتظار می رود دولت تدبیر و امید با نصب العین قرار دادن این جمله ارزشمند، قدم موثری برداشته و پایبندی خود را نه در شعار و سخنرانی بلکه در عمل به این فرمایش امام خامنه ای نشان دهد.

یکی از روشهای تحقق عملی اقتصاد مقاومت تقویت باور توانستن در وجودکودکان, نوجوانان و جوانان این مرز و بوم است که بدانند می توان نان و پنیر خود را خورد و روی پای خود و در مقابل تمام دنیای ابرقدرتهای ایستاد و نهراسند. در این راه کاستن از دغدغه های اقتصادی قشر فرهیخته معلم گام کوچکی است که در صورت تحقق , نتیجه ای بی نظیر در پی خواهد داشت.

گرچه روز معلم بهانه ای است برای تجدید میثاق آحاد جامعه با دانش و بصیرت و گرامیداشت یاد و خاطره پاره تن امام راحل, اما باید باور داشت که فرهنگیان به عنوان فرماندهان خط مقدم جنگ نرم می توانند در تحقق اهداف سیاسی , ا قتصادی و فرهنگی کشور نقش بی بدیلی را ایفا کنند و استفاده از اینظرفیت به عهده دولت محترم است.

در پایان ضمن ارج نهادن به مقام شامخ معلم انقلابی شهید مطهری هفته معلم را به همه معلمان ودوست داران دانش ومعرفت تبریک عرض مینماییم.


سایه مقام معظم رهبری مستدام باد

ارسال نظرات