همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، مراسم روز بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری با حضور فرمانده سپاه کنگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه، پایوران و سربازان، درحسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۱۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
مراسم هفته عقیدتی سیاسی در سپاه کنگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگان، مدیرحوزه علمیه علی ابن ابی طالب کنگان ضمن بیان خدمات وبرجستگی های استادشهیدمرتضی مطهری گفت: در افکار شهیدمطهری دشمن شناسی بصورت کامل مطرح است و او اولین دشمن را شیطان معرفی می کند.

حجت الاسلام مصطفی خلفانی در ادامه گفت: شهیدمطهری با توجه به تفاسیر و روایات نیازهای جامعه رادرک می کرد و در مورد آنها کتاب می نوشت.

وی افزود: ما برای این که از عقیده ای قوی برخوردار باشیم حتما باید به سمت مطالعه کتابهای شهید مطهری برویم و با افکار وی آشنا شویم.

خلفانی تصریح کرد:  استاد شهید با تمام قوا در میدان های گوناگون حوزه علمیه و به خصوص دانشگاه ها و مجامع عمومی  وارد میدان شدند و شبهات آنها را با سخنرانی و با نوشته ها پاسخ دادند.

 در ادامه مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه به بیان نکات اخلاقی و چالش های پیش روی انقلاب اسلامی پرداخت و الزامات خدمت در مجموعه سپاه را بیان کرد.

ارسال نظرات