جشنواره برترین‌های حلقه‌های صالحین رفسنجان با حضور مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۰۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، جشنواره برترین های حلقه های صالحین رفسنجان با حضور مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله کرمان جشنواره برترین‌های حلقه‌های صالحین رفسنجان در محل سالن شهدای دانش‌آموز آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد رضایی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله کرمان از کلام مقام معظم رهبری در مورد بسیجیان یاد کرد و گفت: بسیجیان برای خودشان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین هستند.

وی با اشاره به آیات قرآن ادامه داد: بهترین امت کسانی هستند که امر به‌ معروف و نهی‌از منکر می‌کنند، 124 هزار پیامبر برای تعلیم و تربیت انسان‌ها و فریضتین مبعوث شدند تا مردم به خداوند نزدیک‌تر شوند.

رضایی خاطرنشان کرد: امر به ‌معروف و نهی‌ از منکر اهمیت زیادی دارد و کسانی که آن را انجام می‌دهند جانشینان خدا روی زمین هستند.

در پایان این جشنواره حسین ملکی از حوزه امام‌علی(ع)، محمدحسین الله‌دینی از حوزه امام‌علی (ع)، علی یادگاری از حوزه حضرت رسول(ص) وحید کریمی از حوزه امام‌رضا(ع) عباس اسداللهی و علی حلیمی از پیشکسوتان، سعید محمدی از حوزه امام‌حسن(ع) و حسن رضایی از حوزه امام‌ صادق(ع) به‌ عنوان سرگروه و مربی برتر انتخاب شدند.

همچنین وجیهه حسنی‌نژاد از حوزه امام‌ صادق(ع) و بتول محمداکبری از حوزه ولی‌عصر(عج) سرگروه برتر و سمیه علی‌حسینی از حوزه کربلا، مهدیه رضایی از حوزه فاطمه‌الزهرا(س)، عزیزه حسینی از حوزه نرجس‌خاتون، زهرا اسدی از حوزه امام ‌رضا(ع)، نجمه ضیاءالدینی از حوزه امام‌ صادق(ع)، زهرا حکیمی از حوزه امام‌ حسن(ع) و سولماز مرادی از حوزه حضرت رقیه(س) سرگروه برتر معرفی شدند.

 


ارسال نظرات