خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با بیان اینکه رزمایش راهیان بیت المقدس در منطقه عمومی خوانشرف برگزار شد، گفت: یکی از مهم ترین اهداف این رزمایش اجرای فرامین رهبر انقلاب در میدان رزم است.
کد خبر: ۸۶۶۷۵۵۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

محمودرضا بخشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: رزمایش راهیان بیت المقدس به مدت دو روز نهم و دهم اردیبهشت ماه در شهرستان نهبندان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رزمایش 2 گردان بیت المقدس از حوزه حمزه سیدالشهدا (ع) و یک گردان هم از حوزه سردار شهید کاوه حضور داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان افزود: نوع رزمایش براساس تهدیدات موجود از جمله رزمایش تاخیری، امداد و نجات و پدافند غیرعامل بود.

بخشی با بیان اینکه این رزمایش در منطقه عمومی خوانشرف نهبندان برگزار شد، تصریح کرد: اهداف رزمایش براساس نوع تهدیدات و تاکتیک ها نیز براساس این تهدیدات پیش بینی شده بود.

وی با اشاره به مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش خاطر نشان کرد: نمایش اقتدار و رزم گردان های بیت المقدس، تمرین فراخوانی یگان ها، حفظ و انسجام سازمانی و انجام فعالیت های گروهی، ارتقاء آموزش ها، ایجاد همدلی و وحدت بین بسیجیان و ایجاد روحیه نشاط بین بسیجیان از جمله اهداف این رزمایش بود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان با بیان اینکه یکی از مهم ترین اهداف این رزمایش اجرای فرامین رهبر انقلاب در میدان رزم است، عنوان کرد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، پیاده روی شبانه و کلاس های آموزشی در موضوعات مختلف نیز در مدت برگزاری این رزمایش اجرا شد.

وی با بیان اینکه هر دسته رزمی گردان های بیت المقدس یک حلقه صالحین است تصریح کرد: پایه کار نیز براساس حلقه های صالحین است که در حلقه های صالحین موضوع اقتصاد مقاومتی و راه های تحقق شعار سال مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان خاطر نشان کرد: هویت یابی گردان های بیت المقدس از اهداف اصلی این رزمایش است و هویت بین بخشی و خودکفایی گردان ها هدف دیگر این رزمایش است.

انتهای پیام/ 16

ارسال نظرات
پر بیننده ها