خبرهای داغ:
با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان انجام شد

رونمایی از تمثال شهید شاخص تویسرکان و کشور در تویسرکان

با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران از تمثال شهید شاخص تویسرکان و کشور در تویسرکان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۵۳۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در آیین رونمایی از تمثال شهید شاخص تویسرکان و کشور در تویسرکان بیان داشت: معرفی شهدا به نسل جدید و به ویژه به جوانان، راه و رسم درست زندگی کردن و حرکت در مسیر حق را به آنان می آموزد، چرا که این شهدا الگوهای موفق رفتاری، اخلاقی و ولایتمداری بودند.

سردار مظاهر مجیدی که خود از همرزمان شهید عینعلی بود، اظهار کرد: شهید عینعلی صفات اخلاقی و رفتارهای فردی و اجتماعی والایی داشت و ولایتمداری بی چون و چرا و جلوگیری از نفوذ عناصر ضد ولایت فقیه در عرصه مدیریت جبهه در زمان حیات از دیگر خصوصیات وی بود.

وی افزود: رعایت و تلاش جدی برای حفظ بیت المال در زمان مدیریت و فرماندهی و مبارزه با انحرافات فکری و عقیدتی افراد تحت امر هم باید به ویژگی های بارز رفتاری و اعتقادی شهید عینعلی اضافه کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: در حقیقت این ویژگی ها بخش کوچکی از اخلاق و ویژگی های منحصر به فرد و صفات حسنه و شاخص سردار شهید حاج محسن عینعلی است که بدون شک مزد خود را در لحظه شهادت از حضرت فاطمه(س) با نحوه شهادت خود که اصابت ترکش از پهلو در جزیره مجنون بود، گرفت.

بیان خاطره از سوی «حجت الله طاهری» همرزم دیگر شهید عینعلی و احسان عینعلی فرزند این شهید والا مقام بخشی دیگر از آیین رونمایی از تمثال شهید شاخص تویسرکان و شهدای شاخص کشور بود.

طاهری، همرزم دیگر شهید عینعلی از اقامه نماز شب، حالات عرفانی و اهتمام ویژه وی این شهید بزرگوار در عمل به واجبات و انجام مستحبات در زندگی اشاره کرد.

گفتنی است؛ شهید حاج محسن عینعلی در دوازدهم شهریور ماه سال 41 در روستای عین آباد تویسرکان چشم به جهان گشود و در نهایت 27 اردیبهشت ماه سال 65 در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل شد.

در این مراسم علاوه بر رونمایی از تمثال شهید عینعلی، تمثال شهدای شاخص کشور، "شهید محمد منتظر قائم؛ شهیدمبارزه با نفوذ" و "شهیده رقیه رضایی؛ شهیده مکه" نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات