خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: مهمترین هدف آمریکا در منطقه خاورمیانه تامین امنیت اسرائیل و از بین بردن اتحاد بین مسلمین است.
کد خبر: ۸۶۶۷۵۱۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حمید رضا برات زاده در رزمایش راهیان بیت المقدس در جمع بسیجیان گردان 303 الی بیت المقدس شهر سه قلعه اظهارداشت: امروزه کشورهای غربی هدفشان از بین بردن اتحاد بین مسلمین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند که بر خلاف هدف آنها محبوبیت بیشتر در بین کشورها برقرار است.

وی با بیان اینکه مهم ترین رمز پیروزی همه بسیجیان این است که تکلیفی که به ما واگذار شده را نسل به نسل منتقل کنیم، عنوان کرد: ما باید تکلیف خود را بدانیم وعمل کنیم همان گونه که شهدا دانستند و به آن عمل کردند.

برات زاده با بیان اینکه مهم ترین هدف امریکا از حضورش در منطقه این است که امنیت اسرائیل را تامین کند، تاکید کرد: مهم ترین چیزی که ما را در هشت سال دفاع مقدس پیروز کرد روحیه ایثار، از خود گذشتگی و استکبار ستیزی بود.

حفظ منافع اسرائیل مهمترین هدف آمریکا در خاورمیانه است

گفتنی است، رزمایش راهیان بیت المقدس به حضور بسیجیان شهر سه قلعه در شهرستان سرایان به مدت دو روز برگزار شد .

در اولین روز رزمایش کلاس های امداد ونجات و در دومین روز رزمایش کلیه نیروهای گردان بیت المقدس جهت حضور در صبحگاه در اجرای عملیات هلی برن وضد هلی برن به محل عملیات حرکت و عملیات خود را با موفقیت به پایان رساندند.

حفظ منافع اسرائیل مهمترین هدف آمریکا در خاورمیانه استحفظ منافع اسرائیل مهمترین هدف آمریکا در خاورمیانه است

انتهای پیام/11

ارسال نظرات
پر بیننده ها