خبرهای داغ:
همزمان با سالگرد شهادت شهید عینعلی صورت می‌گیرد
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از برگزاری نخستین یادواره شهدای شاخص همزمان با سالگرد شهادت شهید عینعلی در 27 اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۷۵۰۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سعید سعیدی در آیین رونمایی از تمثال شهید شاخص تویسرکان و کشور گفت: یکی از مهمترین و اثرگذارترین برنامه های چند سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین، انتخاب شهدایی به عنوان شهید شاخص سال است.

وی اظهار کرد: این برنامه آثار و برکات فراوانی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در اذهان عمومی جامعه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: این شهرستان نیز از سال 93 تاکنون آغاز هر سال را با نام یک یا چند شهید والا مقام مزین کرده است.

وی تصریح کرد: شهید عبدالعظیم مؤمنی و شهیده نورسته سقایی به عنوان شهدای شاخص سال 93 و شهید مسعود داوری به عنوان شهید شاخص سال 94 شهرستان تویسرکان معرفی شدند.

سعیدی عنوان کرد: امسال نیز به مانند سال های اخیر، کمیسیون و جلسات تخصصی برای انتخاب شهید شاخص سال 95 با حضور نمایندگانی از پیشکوستان عرصه جهاد و شهادت و معاونت های فرهنگی، حفظ آثار، ایثارگران و بازرسی برگزار شد.

وی گفت: در حدود پنج شهید را برای انتخاب به عنوان شهید شاخص سال مطرح شد و در نهایت با آرای تمامی اعضاءی کمیسیون «سردار شهید حاج محسن عینعلی» به عنوان شهید شاخص سال 95 شهرستان تویسرکان برگزیده شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از برگزاری نخستین یادواره شهدای شاخص همزمان با سالگرد شهادت شهید عینعلی در 27 اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

وی همچنین با اشاره به علت هایی که در انتخاب شهید عینعلی به عنوان شهید شاخص سال 95 تویسرکان اثرگذار بود، افزود: محبوبیت و انس تمامی رزمندگان گردان قاسم بن الحسن(ع) شهرستان تویسرکان با این شهید والا مقام، روحیات و خلقیات رفتاری اجتماعی شاخص شهید عینعلی، فرماندهی موفق و اثرگذار شهید در گردان قاسم بن الحسن(ع)، آمادگی جسمانی و جسارت مثال زدنی وی در انجام مأموریت های محوله و عنایت و معجزات شهید پس از شهادت آن که شهره عام و خاص شده بود، همه و همه از علت هایی بودند که در انتخاب شهید عینعلی به عنوان شهید شاخص سال 95 مؤثر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات