خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: امسال 8 برنامه بومی محلی با اعتبار 2 میلیارد و 415 میلیون ریال ابلاغ شده که در مجمع بسیج شهرستان شاهرود مصوب می شود.
کد خبر: ۸۶۶۷۵۰۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در نهمین مجمع بسیج شهرستان شاهرود با خیرمقدم به اعضا مجمع و مهمانان با اشاره به برگزاری اولین مجمع بسیج شهرستان در سال 95 اظهار کرد: سازمان بسیج در جهت تحقق منویات فرمانده کل قوا و سند چشم انداز بسیج برنامه هایی را پیش بینی و ابلاغ می کند که تشکیلات مستمر، اداره سازمان،الزامات سازمان،برنامه های اختیاری،برنامه های پیشنهادی که در مجمع شهرستان تصویب می شود و شامل برنامه های بومی محلی شهرستان و برنامه های زیر ساختی و بودجه و اعتبار که الزامات برنامه هاست را شامل می شود.

وی افزود: سیاست های کلی حاکم دارای سه اولویت عمومی،برون سازمانی و درون سازمانی است که موضوعات عمومی در یک بند صراحت اکید نقش دهی برنامه های ویژه و توجیه برنامه های بومی محلی بر اساس آسیب و تهدید خاص شهرستانی است و کارگروه های مختلف مجامع بسیج بررسی آسیب ها و تهدیدها یک سری برنامه پیش بینی شده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: امسال 8 برنامه با اعتبار 2 میلیارد و چهارصد و پانزده میلیون ریال ابلاغ شده که در مجمع بسیج مصوب می شود.

وی تصریح کرد: سیاست های کلی سازمان اولویت های درون سازمانی توسعه متوازن و جذب بسیج است در همه اقشار و تقویت و تعامل و هم افزایی اقشار 18 گانه بسیج شکل گرفته و این تعامل و نقش سازنده باشد.

یارمحمدی بیان کرد: اولویت برون سازمانی جهاد فرهنگی و اشاعه امر به معروف و نهی از منکر نقش آفرینی پایگاه هاو ترویج گفتمان امر به معروف و نظام شجره طیبه صالحین در دست گرفتن فضای اجتماعی شهر و کاستن از آسیب های اجتماعی فرهنگی است.

وی ادامه داد: سیاست های موضوعی هر رده و بخش از سازمان برنامه مشخص پیش بینی کرده که در عرصه سازندگی در سال 95 خدمت رسانی به مردم در سطح شهرستان و اعزام گروه های جهادی و اعطای تسهیلات قرض الحسنه و تکلیفی و بنگاه های زودبازده و تکمیل طرح های نیمه کاره در راستای افزایش تولید ملی و خودکفایی شهرستان قدم برداشته خواهد شد و در راستا همه باید تلاش کنیم و قدم برداریم تا منویات رهبری در سال 95 محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها