فرمانده سپاه ولی امر:

توجه به شهدا، انتقال ایثار و شهادت به نسل اینده است.

فرمانده سپاه ولی امر با بیان اینکه توجه به شهدا، انتقال ایثار و شهادت به نسل اینده است، گفت: والدین برای تربیت فرزندان وقت بگذارید تا پیرو شهدای والامقام باشند.
کد خبر: ۸۶۶۷۴۷۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲


به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه در مراسم یادواره امیرسرلشگرخلبان شهیدعلی اکبرقربان شیرودی و۵۶۲شهیدوالامقام شهرستان تنکابن اظهار کرد: دیدار مقام معظم رهبری باخانواده شهدا باعث قوت قلب این عزیزان می شود .

سردار جباری بااشاره به ۸سال دوران دفاع مقدس افزود: انعکاس و یاداوری خاطره شهدا خیلی ارزشمنداست و روح مردانگی واستقامت را به نسل اینده منتقل می کند.

وی با بیان اینکه هنرمندان باید روح استکبارستیزی و مقاومت را به کمک هنر درکشور بتصویر بکشند، تصریح کرد: باید محور اولویت شاعران و فیلم سازان٬شهدای والامقامی همچون شهید شیرود، همت، باکری، بابایی و هزاران شهیدوالامقام دیگر باشد.

  سردار جباری گفت: توجه به شهدا انتقال روح ازخودگذشتگی وایثار وشهادت به نسل اینده است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات خودتان را با نذر شهدا برطرف کنید شهدای مدافع حرم از هیچ قدرتی نمی ترسند چون به خداوند متصل شده اند.

وی با بیان اینکه رزمندگان مدافع حرم دارای صبرو بصیرت می باشند با بیان خاطراتی از شهید شیرودی،گفت: خداوند این شهید بزرگوار را از ۳۶۰ مرحله سخت نجات داده بود تا بیش از ۱۰۰۰ماموریت شهید شیرودی به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه شبکه های مجازی و ماهواره ها بنیان خانواده ها را نشانه گرفته اند، افزود: والدین محترم برای تربیت فرزندان وقت بگذارید تا پیرو شهدای والامقام باشند.

سردار جباری گفت: کسانیکه در فتنه ها سقوط می کنند نظیر درختی هستند که ریشه های آن درست ابیاری نشده باشد وباکوچکترین باد می افتند ملت باید هوشیار باشند و به بیانات مقام معظم رهبری گوش فرا دهند٬ بعضی بدنبال این هستند که ما را به بیگانگان گرفتارکنند مواظب باشید و دنباله رو افراد بی بصیرت نباشید.

فرمانده سپاه ولی امر اظهار کرد: فرزندان مقام معظم رهبری در منزل مستاجری زندگی می کنند ولی بصورت ناجوانمردانه از سوی برخی جریانات مغرضانه مورد هجمه قرار می گیرند


ارسال نظرات
پر بیننده ها