خبرهای داغ:
در نامه جمعی از طلاب و ایثارگران قزوین خطاب به وزیر ارشاد مطرح شد

درخواست رسیدگی به بازخواست عاملان برگزاری کنسرت ضدفرهنگی در قزوین

جمعی از طلاب، دانشجویان و ایثارگران قزوین در پی برگزاری کنسرت مبتذل در قزوین و همچنین اعتراض به اقدامات ضدفرهنگی برخی مسئولان، نامه‌ای سرگشاده خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کردند.
کد خبر: ۸۶۶۷۴۲۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جمعی از طلاب، دانشجویان و ایثارگران قزوین در پی برگزاری کنسرت مبتذل در شب ولادت حضرت علی(ع) در قزوین و همچنین اعتراض به اقدامات ضدفرهنگی برخی مسئولان، نامه‌ای سرگشاده خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کردند.

در بخشی از این نامه سرگشاده است: «آقای جنتی مردم قزوین مردمی انقلابی، همیشه در صحنه و متعهد بوده که تا پای جان ولایت‌مدار و شهیدپرور هستند ولی متاسفانه برخی مسئولان که نماینده دولت در استان هستند برای برگزاری مجالس لهو و لعب، افسرده بودن مردم قزوین را بهانه کرده و این بهانه غلط را به دامان مردم قزوین وصله می‌کنند

درخواست رسیدگی به اعتراض و بازخواست عاملان برگزاری این کنسرت ضدفرهنگی و مبتذل در اسرع وقت نیز آخرین موردی است که در متن نامه اشاره شده است.

در نماز جمعه هفته گذشته نیز مردم شهید پرور قزوین و معتکفان با امضای طوماری، اعتراض خود را نسبت به برگزاری کنسرت موسیقی در قزوین اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها