خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:
معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: به‌مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی،سیاسی همایش حکمت مطهر با حضور نماینده‌ ولی‌فقیه در استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۷۴۱۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در رابطه با شروع هفته عقیدتی بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی_سیاسی و سالروز شهادت شهید مطهری، همایش حکمت مطهر به منظور آشنایی با آثار و اندیشه‌های شهید مطهری با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برگزار می‌شود و در شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در هفته عقیدتی_سیاسی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با هدف آشنایی با آثار شهید مطهری در سایت جدید سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افتتاح می‌شود و همچنین توسط مسئولان استان پس از خطبه‌های نماز جمعه در زمینه تشریح اندیشه‌های شهیدمطهری سخنرانی انجام می‌شود.

طاهرخانی افزود: همزمان با شروع هفته عقیدتی_سیاسی، مقالات برگزیده با موضوع اندیشه‌های شهیدمطهری ارائه می‌شود و همچنین همایش تجلیل از نفرات برتر مقاله‌نویسی و تجلیل از مربیان استان قزوین در این هفته برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای تبیین اندیشه‌های شهیدمطهری نشست‌‌های ویژه حلقه‌های صالحین در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت در هفته عقیدتی_سیاسی برگزار می‌شود و همچنین برگزاری محفل انس با قرآن‌کریم از برنامه‌هایی است که در این هفته انجام می‌شود.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین و نیز ائمه‌جمعه در شهرستان‌ها، دیدار با خانواده شهدا به‌ویژه شهدای عقیدتی و فرهنگی، غباروبی و گلباران مزار شهدا از برنامه‌هایی است که در هفته عقیدتی_سیاسی انجام می‌شود.طاهرخانی تصریح کرد: اردوی زیارتی قم و دیدار با علما و مراجع در طول هفته برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها