خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قم اعلام کرد

برنامه های بسیج فرهنگیان قم در هفته بزرگداشت مقام معلم

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم برنامه های این سازمان را در هفته بزرگداشت مقام معلم اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۶۷۳۶۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
عباس روحی در گفتگو با خبرنگار بسیج در قم، با گرامیداشت فرارسیدن هفته معلم و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی گفت: در هفته معلم علاوه بر حضور جمعی از فرهنگیان بسیجی در برنامه "دیدار یار" و دیدار با مقام معظم رهبری، آیین بزرگداشت سالروز شهادت استاد مطهری در روز یکشنبه 12 اردیبهشت در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) با حضور فرهنگیان بسیجی استان برگزار خواهد شد ضمن آنکه در همین روز، برنامه حضور در بیت تاریخی حضرت امام(ره) و تجدید میثاق با آرمان های ایشان را نیز خواهیم داشت.

وی در ادامه ابراز داشت: همایش روز قشر بسیج فرهنگیان استان قم با حضور یکی از مسئولان کشوری، روز سه شنبه 24 اردیبهشت در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان، تجلیل از فرهنگیان بسیجی برگزیده در نواحی استان، غبارروبی مزار مطهر شهدای امامزاده ابراهیم(ع)، تشکیل حلقه مربیان صالحین استان و حضور یکپارچه در نماز جمعه 17 اردیبهشت را بخش دیگری از برنامه های هفته معلم برشمرد.

وی همچنین برگزاری دوره ضمن خدمت سرگروه های صالحین ناحیه چهار در 11 و 12 اردیبهشت در دبیرستان امام صادق(ع)، مراسم یادبود شهدای مدافع حرم در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش و جلسه هیئت منتظران موعود نواحی یک و دو در کانون شهید رجایی و کانون شهید بهشتی با حضور کلیه مربیان و سرگروه های صالحین را بخش دیگر برنامه های این سازمان در طول هفته معلم نام برد.

روحی افزود: در طول هفته معلم مسابقات کتابخوانی با موضوع فرهنگ مهدویت و انتظار در ناحیه یک، مسابقه از وصیتنامه امام(ره) و مرحله آموزشگاهی مسابقه حفظ سوره واقعه در ناحیه دو و مسابقه مقاله نویسی با محوریت اقتصاد مقاومتی و نیز مسابقات ورزشی تنیس و والیبال در سطح نواحی یک و دو برگزار می گردد.

وی همچنین به حضور سه فرهنگی بسیجی استان قم در جمع 10 برگزیده کشوری جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان بسیجی کشور اشاره کرد و گفت: آیین تقدیر از برگزیدگان، روز یکشنبه 12 اردیبهشت در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می گردد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم در پایان با دعوت از کلیه فرهنگیان بسیجی برای شرکت در برنامه های هفته معلم، اعلام کرد: جزئیات برنامه های فوق از طریق بخشنامه اداری اداره کل آموزش و پرورش استان قم به اطلاع فرهنگیان بسیجی خواهد رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار